SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klub Nowych Mediów promuje dobre praktyki reklamowe

Klub Nowych Mediów w konsultacji z agencjami reklamowymi działającymi w obszarze Nowych Mediów oraz domami mediowymi i emitentami opracował kodeks dobrych praktyk reklamowych w Nowych Mediach.

„Dobre praktyki” to zbiór założeń dotyczących standardów współpracy i wzajemnych obowiązków  wszystkich podmiotów uczestniczących w procesie realizacji kampanii reklamowych w nowych mediach. Określenie ujednoliconych zasad ma na celu ułatwienie komunikacji na linii Agencja - Dom Mediowy – Klient - Emitent. Twórcy kodeksu kładą duży nacisk na aktywną rolę wszystkich uczestników procesu, przy udziale partnerów technologicznych i emitentów reklam.

Odpowiednie zapisy regulujące proces briefowania agencji i domu mediowego, czas przeznaczony na stworzenie konceptów kreatywnych, model testowania poprawności kreacji, odpowiedzialność stron na poszczególnych etapach procesu, a także stosowanie jednolitych norm w zakresie standardów oprogramowania i specyfikacji technicznej (w tym przede wszystkim wag kreacji) mają finalnie wpłynąć na zwiększenie efektywności wszystkich zaangażowanych podmiotów i umożliwić bezkolizyjne realizowanie kampanii reklamowych w Nowych Mediach.

Dobre praktyki reklamowe w Nowych Mediach mają także za zadanie dostosowanie polskiego rynku do wymogów europejskich.

„Chcemy, żeby wspólnie ustalone kryteria były jednocześnie działaniami promującymi i wpływającymi na postrzeganie branży reklamowej w Polsce” - podkreśla Marek Piotrkowski, dyrektor zarządzający FFCreation.

Klub Nowych Mediów powstał przy SAR w 2006 r. Zrzesza przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych działających w obszarze nowych mediów.

Dołącz do dyskusji: Klub Nowych Mediów promuje dobre praktyki reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl