SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” na czele. „Poradnik Domowy” najmocniej w dół

W styczniu 2015 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych została „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku wyniosła 361 240 egz. W porównaniu do stycznia 2014 roku zwiększyła się ona o 8,49 proc. Wówczas miesięcznik ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 354 134 egz., po wzroście o 17,36 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był liderem. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,33 proc. do 317 131 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 17,91 proc., odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Sprzedaż ogółem tego tytułu w styczniu br. wyniosła 263 523 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

434 414

361 240

361 240

424 924

332 983

332 983

Świat Kobiety

444 773

354 134

354 134

429 864

301 740

301 740

Dobre Rady

480 000

317 131

317 131

515 000

349 761

349 761

Poradnik Domowy

396 830

263 523

263 523

428 946

320 998

320 998

Claudia

314 238

195 595

195 595

373 970

205 920

205 920

Cała Ty

240 000

144 818

144 818

358 000

172 367

172 367

Olivia

224 957

142 477

142 477

234 931

146 951

146 951

W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku większość miesięczników poradnikowych zanotowała spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - było to 20,42 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 7,62 proc., odnotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer).

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2015

grudzień 2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

434 414

361 240

361 240

445 124

387 301

387 301

Świat Kobiety

444 773

354 134

354 134

449 819

407 040

407 040

Dobre Rady

480 000

317 131

317 131

505 000

367 786

367 786

Poradnik Domowy

396 830

263 523

263 523

435 294

331 180

331 155

Claudia

314 238

195 595

195 595

317 000

201 149

201 149

Cała Ty

240 000

144 818

144 818

250 025

188 188

188 188

Olivia

224 957

142 477

142 477

224 970

132 395

132 395

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele. „Poradnik Domowy” najmocniej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl