SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta na krańcu świata” wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam

Ostatni sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.

Article

Siódma edycja „Kobiety na krańcu świata” emitowana była na antenie TVN w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 6 września do 8 listopada br. Średnia widownia wszystkich 10 odcinków wyniosła 1,33 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który obejrzało 1,8 mln osób.

Kobieta na krańcu świata

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

06-09-2015

1 801 075

18,69%

18-10-2015

1 483 144

15,11%

08-11-2015

1 418 360

14,82%


TVN w paśmie nadawania „Kobiety na krańcu świata” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który nadawał wtedy filmy animowane i miał 7,93 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2 (m.in. „Podróże z historią”, „Wojciech Cejrowski - Boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”; 6,73 proc.) i TVP1 (głównie serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 4,60 proc.). W grupie komercyjnej kolejność czołowych stacji była taka sama.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kobieta na krańcu świata

1 327 568

14,41%

16,85%

Polsat

730 788

7,93%

11,11%

TVP2

620 388

6,73%

4,64%

TVP1

424 057

4,60%

2,12%

Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków programu wyniosły 2,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W najnowszym sezonie „Kobiety” Martyna Wojciechowska odwiedziła m.in. najmniejszą kobietę świata mieszkającą w Indiach czy mieszkankę Filipin, która co roku w Wielki Piątek poddaje się ukrzyżowaniu.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta na krańcu świata” wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Brawo Martyna!
odpowiedź
User
Widz
Kaśka gratulacje:)
odpowiedź