SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda: jak zmieniał się logotyp marki (infografika)

Škoda zaprezentowała ostatnio swój nowy corporate design. Zobacz jak na przestrzeni ponad 100 lat zmieniało się logo marki.

Producent przedstawił nowy corporate design podczas niedawnej wystawy Geneva Motor Show. Zmianie uległa kolorystyka, logo, a także wygląd salonów dealerskich (więcej na ten temat).

Poniżej przedstawiamy przygotowaną przez Škodę infografikę, na której można prześledzić zmiany, jakie na przestrzeni lat zaszły w stylistyce znaku czeskiej marki.

 


Dołącz do dyskusji: Škoda: jak zmieniał się logotyp marki (infografika)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Jezu, wreszcie nie będzie tej zafajdanej zieleni? potrzebowali dekad, żeby skumać, że ich wybijające się logo to główna bariera żenady której nie przekroczy żaden szanujący się nabywca pojazdu. To głownie przez tą zieloną srokę mnóstwo ludzi nie decydowało się na zakup skodziary aby nie, być identyfikowanymi z niedzielnymi kierowcami w kapeluszach.
odpowiedź