SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejne e-udogodnienie

British Airways wprowadziły kolejne już po e-biletach, odprawie on-line, samoobsługowych stanowiskach do odprawy, e-udogodnienie

Pasażerowie BA mają teraz dostęp on-line do zrobionych przez siebie rezerwacji. Dzięki opcji "Moja rezerwacja"* na stronie internetowej ba.com, każdy z pasażerów, po wykupieniu biletu, na każdym etapie podróży ma dostęp do informacji o rezerwacji, możliwość wyboru miejsca w samolocie, czy też wyboru menu.

Dodatkowo dzięki opcji "Moja rezerwacja" można:

  • sprawdzić szczegóły zaplanowanej podróży;
  • wysłać e-mail z detalami dotyczącymi podróży do znajomych lub partnerów biznesowych, z którymi planuje spotkania;
  • zarejestrować dane wizowo-paszportowe wymagane od pasażerów podróżujących do Stanów Zjednoczonych;
  • odprawić się przed lotem, sprawdzić informacje dotyczące odlotów i przylotów, zarezerwować miejsce w hotelu, wynająć samochód i wykupić ubezpieczenie;
  • wpisać numer karty Executive Club.

    Jeszcze w tym roku "Moja rezerwacja" umożliwi:

  • zmianę rezerwacji;
  • zmianę klasy podróży;
  • rezygnację z rezerwacji.

    Wybór miejsca w samolocie umożliwia interaktywna mapy kabiny. Wystarczy za pomocą kursora zaznaczyć miejsce. Można także zmienić dotychczasowe miejsce, jeżeli ktoś zechce usiąść obok znajomego, który w innym czasie zamówił bilet. Jeżeli wybór miejsca przez opcję "Moja rezerwacja" nie jest już dostępny, aby je wybrać, można skorzystać z odprawy on-line. Odprawa on-line jest dostępna dla uczestników programu Executive Club na 24 godziny przed odlotem oraz na 12 godzin przed odlotem dla osób, które zarejestrowały się na stronach ba.com.

    Pasażerowie mogą korzystać zarówno z opcji "Moja rezerwacja" jak i odprawy on-line niezależnie od tego, w którym miejscu na świecie się znajdują oraz od sposobu, w jaki zarezerwowali bilet. Aby skorzystać z powyższych opcji należy podać imię i nazwisko oraz numer rezerwacji, oznaczony jako booking reference, składający się z kombinacji 6 cyfr i liter.

    Simon Parks-Smith, szef działu e-commerce BA, mówi: "Moja rezerwacja" jest najnowszą częścią naszej strony internetowej, która dzięki przyjaznemu systemowi rezerwacji**, cieszy się olbrzymią popularnością wśród klientów.

    Wiemy, że pomiędzy zrobieniem rezerwacji, a wylotem mogą upłynąć miesiące. Przez ten czas pasażerowie często zgłaszają się z pytaniami lub proszą o dokonanie zmian. Do tej pory korzystali z pomocy pracowników BA lub biur podróży.

    Do korzystania z opcji "Moja rezerwacja" zachęcamy pasażerów podróżujących do Stanów Zjednoczonych. Dzięki podaniu danych wizowo-paszportowych zaoszczędzą czas, który musieliby poświęcić na podanie tych informacji na lotnisku przed odlotem.

    "Moja rezerwacja" pozwala klientom na większą kontrolę nad przebiegiem ich podróży. Jest to też kolejny, znaczący etap w rozwoju przemysłu lotniczego."
  • Dołącz do dyskusji: Kolejne e-udogodnienie

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl