Kolejne nowe dane w bazie Acxiom Polska

Do bazy danych Acxiom Polska zaimportowano 64 000 najnowszych rekordów o polskich konsumentach pochodzące z wysłanego pod koniec lutego b.r. Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wysyłka papierowej ankiety Acxiom Polska stała się już tradycją, kontynuowaną od 1998 roku. Obecnie firma przeprowadza taką akcję dwa razy w roku kierując swoje kwestionariusze, już nie do wszystkich, ale do wyselekcjonowanych gospodarstw domowych w całym kraju. W ostatniej emisji programu zbierania danych o konsumentach zrealizowanego na przełomie lutego i marca b.r. wzięło udział ponad 64 tys. gospodarstw domowych.

 „Przygotowując plan emisji ankiety, mieliśmy na celu pozyskanie informacji o konsumentach cechujących się w miarę dobrym statusem ekonomicznym oraz pozytywnym nastawieniem do komunikacji bezpośredniej – mówi Mariusz Pawłowski, Dyrektor Działu Analiz w Acxiom Polska, odpowiedzialny za kwestie rozwoju bazy danych firmy. – Zebrane dane, zarówno ze względu na swoją aktualność, ciekawy profil respondentów, jak i nowe, pogłębione informacje na temat zachowań zakupowych czy  wybieranych marek, stanowić będą atrakcyjne grupy docelowe dla naszych klientów oraz cenny materiał do analiz.” Wśród nowych zagadnień, o jakie zapytano konsumentów w ostatnim kwestionariuszu, znalazły się kwestie dotyczące min. ubezpieczeń zdrowotnych (pokrywających koszty korzystania z prywatnej opieki medycznej),  dostawców energii elektrycznej czy też pogłebionych informacji o czynnikach decydujących o wyborze dostawców produktów i usług finansowych.

Ankieta zawierała również pytania zadane specjalnie na życzenie klientów Acxiom, którzy tą drogą postanowili zebrać informacje z rynku oraz zbudować własną bazę potencjalnych nabywców – na tego typu działania zdecydowały się min.  firmy z branży finansowej oraz motoryzacyjnej.

Acxiom Polska pozyskuje łącznie 300–500 tysięcy nowych danych rocznie wykorzystując do tego celu kwestionariusz papierowy, wywiady telefoniczne, wywiady osobiste oraz współpracę z partnerami (Nokia, Electrolux, Piękne Narodziny).  Acxiom jest jedynym na naszym rynku dostawcą informacji typu lifestyle o polskich konsumentach, który systematycznie pozyskuje tak duży wolumen danych każdego roku.

W 2006 roku firma zamierza uruchomić także inne, nowe kanały zbierania danych. Kolejna emisja kwestionariusza zaplanowana jest na czerwiec b.r.  - podano w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu