SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejne polskie nominacje na Golden Drum, m.in. za akcje PZU, Prince Polo i już nagrodzone kampanie

Na festiwalu Golden Drum ogłoszono kolejne nominacje dla polskich agencji: Lowe Warsaw, McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather, Scholz & Friends Warszawa, Grey Group Poland, Walk, Next i VML Poland. Następne szanse na nagrody mają agencje stojące za wyróżnionymi już kampaniami „It wasn’t a game”, „Bardzo dobre maniery” i „Alternatywny komentarz”.

Article

W kategorii Film nominacje otrzymały Lowe Warsaw za spot „Najbliżsi obcy” przygotowany na zlecenie Kampanii Przeciw Homofobii (obejrzyj go) oraz McCann Worldgroup za spot na rzecz podopiecznych Fundacji Dzieci Niczyje (zobacz ten klip).

W kategorii Prasa nominowano Ogilvy & Mather za reklamę „Fail Hitler” promującą studio postprodukcyjne Finishizer, a w kategorii Outdoor - Scholz & Friends Warszawa za trzy reklamy odzieży turystycznej Pajak pod hasłem „Miejscy odkrywcy” oraz Grey Group Poland za niestandardowe reklamy warszawskiego zoo.




W kategorii Design szansę na nagrody mają Walk za identyfikację marki Human to Business oraz Grey Group Poland za identyfikację desek do kitesurfingu Nobile.


obr

Na shortliście kategorii Komunikacja zintegrowana znalazły się agencja Next za kampanię Prince Polo z Islandczykiem w roli głównej (zobacz szczegóły) oraz VML Poland za akcję dla PZU „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” (przeczytaj o niej więcej).

 

W kategorii Media nominacje przyznano za kampanie nagrodzone już w innych kategoriach: „It wasn’t a game” zrealizowaną przez McCann Worldgroup (zobacz szczegóły), „Bardzo dobre maniery” autorstwa Cheil Poland (więcej o niej)  i „Alternatywny komentarz” przeprowadzony przez Havas Worldwide Warsaw (więcej o tej akcji). „It wasn’t a game” znalazła się też na shortliście kategorii Kampanie innowacyjne.

Dołącz do dyskusji: Kolejne polskie nominacje na Golden Drum, m.in. za akcje PZU, Prince Polo i już nagrodzone kampanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl