SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejne zmiany w To&Owo

Czytelnicy wymusili zmiany w tygodniku telewizyjnym To&Owo

Zaledwie tydzień po wprowadzeniu rewolucyjnych zmian w tygodniku telewizyjnym To&Owo, m.in. pełny kolor, lepszy papier, niższa cena, Wydawnictwo Bauer koryguje projekt. Jak się dowiedzieliśmy od numeru 26 tygodnik wraca do porannych ramówek stacji satelitarnych oraz zmniejsza ilość koloru.

Powód?

- Krytyczne, liczne listy i telefony od Czytelników. Dla naszej Redakcji są oni najważniejsi - usłyszeliśmy w To&Owo.

Oto wybrane komentarze naszych czytelników na temat nowego To & Owo:

Dyziek

Niestety mój ulubiony tygodnik idzie na łatwiznę i upodabnia się do Tele Tygodnia i innych badziewnych pisemek. Dodając kolor obcina ilość stron, niektóre programy zaczynają prezentować dopiero od popołudnia (nawet w weekendy) itp. Stare dobre "To & Owo" wróć !!!!!!!

AZ

Dotychczas kupowałem To&Owo (od początku, jeszcze jak było trzeba je rozcinać) głównie dlatego, ze programy były dobrze eksponowane a co najważniejsze, były prezentowane w całości, A teraz? No cóż... Życzę powodzenia, ale teraz, to już podoba mi się mniej...

bonik

Zamiast rozwijać się To &Owo cofnęło się do tyłu. Czytelnicy tego tygodnika głównie szukali rzetelnych, czytelnych informacji programowych. Teraz już tak nie jest. Teraz jest To Ni Owo. Proponuję wydawnictwu wrócić jak najszybciej do starego sprawdzonego wzoru, nawet za cenę podniesienia do 2 zł. A czas goni bo czytelnicy przerzucą się na inne tego typu badziewia za dużo niższą cenę.

Czytelnictwo To&Owo wynosi 1.589.000 (PBC General, maj'02 - kwiecień'03, CCS, grupa: wszyscy) a sprzedaż magazynu - 487.266 (ZKDP, marzec'02-luty'03, rozpowszechnianie płatne).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kolejne zmiany w To&Owo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl