SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejny skandal na rynku reklamy

Głowy kilkuletnich dzieci na ciałach dorosłych w pozach z podtekstem erotycznym czy rozharatany palec - tak wyglądają niektóre reklamy promujące nową telefonię komórkową Play.

Okazuje się, że i tym razem chęć zaistnienia na rynku jest silniejsza od wszelkich norm moralnych - ocenia  "Nasz Dziennik". Czy reklama wykorzystująca treści oceniane przez wielu rodziców jako pedofilskie czy makabryczne, powinna być dopuszczona do emisji także u nadawcy publicznego? - pyta "ND".

  

Według gazety, zdecydowany sprzeciw wobec tego przekazu wyrażają rzecznik praw dziecka Ewa Sowińska i dyrektor programowy łódzkiego Centrum Służby Rodzinie Tomasz Bilicki. Ich zdaniem, plakaty z dziećmi budzą właśnie skojarzenia pedofilskie. Sprawą tej kampanii reklamowej ma się zająć na najbliższym posiedzeniu Komisja Etyki Reklamy, z kolei rzecznik praw dziecka chce nią zainteresować Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

  

Firma Play nie widzi w reklamach swoich produktów nic złego, a nawet beztrosko wysuwa argument, że wśród dzisiejszych kanonów sztuki są takie, które kiedyś uznawane były za obsceniczne - pisze "Nasz Dziennik".

Podobne informacje:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kolejny skandal na rynku reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl