SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

"Koło fortuny" coraz chętniej oglądane

Emitowany ponownie po latach przerwy w Dwójce teleturniej "Koło fortuny" cieszy się od stycznia większą widownią niż w ostatnich dwóch miesiącach zeszłego roku. Programowi udało się ponadto wyprzedzić nadawane w tym samym czasie audycje TVP 1 i Polsatu.

Średnio każdy z dwunastu wyemitowanych w tym roku odcinków "Koła fortuny" oglądało 2,9 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały TVP 2 w rynku w czasie emisji programu wyniosły 19,98 proc. w grupie wszystkich widzów, a w tzw. grupie komercyjnej - 16,78 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
07-01-2008 2 952 338 19,41% 16,18%
08-01-2008 2 821 527 19,18% 16,83%
14-01-2008 2 753 087 18,40% 14,64%
15-01-2008 2 581 604 18,10% 16,01%
21-01-2008 2 798 640 19,34% 17,61%
22-01-2008 2 917 701 19,80% 16,54%
28-01-2008 3 111 838 21,32% 18,43%
29-01-2008 3 036 730 21,30% 15,54%
04-02-2008 3 012 050 21,03% 16,78%
05-02-2008 2 715 680 19,69% 16,65%
11-02-2008 2 871 021 19,89% 16,37%
12-02-2008 3 211 334 22,11% 19,56%
średnia 2 900 987 19,98% 16,78%

Podczas emisji teleturnieju większą widownię od TVP 2 ma tylko TVN, która nadaje wtedy "Fakty" (średnio 3,9 mln widzów). "Koło fortuny" wyprzedza za to emitowane przez Polsat "Wydarzenia", "Sport" i "Prognozę pogody" (2,55 mln) i - nieznacznie - "Wieczorynkę" oraz "Wiadomości" TVP 1 (2,82 mln).

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 3 916 006 26,98%
TVP 2 - Koło fortuny 2 901 506 19,99%
TVP 1 2 817 580 19,41%
Polsat 2 554 132 17,60%

Wzrost oglądalności "Koła fortuny" widać w porównaniu do danych z poprzedniego roku. Wtedy w okresie od końca października do końca grudnia teleturniej przyciągał średnio 2,65 mln widzów przy udziałach na poziomie 17,96 proc. (16,23 proc. w 16-49) i przegrywał zarówno z serwisami informacyjnymi TVN-u (4,34 mln widzów) i Polsatu (2,82 mln), jak i "Wieczorynką" (2,99 mln).

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 4 345 088 29,44%
TVP 1 2 988 162 20,25%
Polsat 2 825 389 19,14%
TVP 2 - Koło fortuny 2 651 342 17,96%

"Koło fortuny" oglądają głównie kobiety. Wśród widzów teleturnieju dominują też osoby powyżej 45 roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz ludzie posiadający podstawowe wykształcenie.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 45,37% 94

Kobiety 54,63% 105
Wiek 4- 9 2,85% 46

10- 15 5,49% 72

16 - 19 2,18% 35

20 - 24 3,34% 38

25 - 29 3,53% 41

30 - 34 3,38% 43

35 - 39 5,47% 82

40 - 44 5,10% 78

45 - 49 8,61% 111

50 - 54 10,82% 132

55 - 59 12,13% 169

60+ 37,09% 202
Wlk.miasta Wieś 46,36% 121

< 50 tys. 21,74% 91

50-100 tys. 5,59% 62

100-200 tys. 7,95% 100

> 200 tys. 18,36% 88
Zawód Top management 3,52% 42

Pracownicy szczebla średniego 8,86% 66

Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,83% 96

Emeryci 49,50% 192

Inne 19,28% 59
Wykształcenie Podstawowe 55,76% 126

Średnie 28,89% 96

Wyższe 7,01% 59

Inne 8,34% 60
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Koło fortuny" coraz chętniej oglądane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl