SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Koło fortuny” z Pijanowskim reklamuje zmianę Tablica.pl w OLX.pl (wideo)

Kampania reklamowa wspierająca rebranding serwisu ogłoszeniowego Tablica.pl na OLX.pl nawiązuje do teleturnieju „Koło fortuny”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja VML Poland.

Article

W spocie informującym o rebrandingu Tablica.pl na OLX.pl Wojciech Pijanowski, pierwszy prowadzący popularnego w latach 90. teleturnieju „Koło fortuny”, pyta uczestników show o nową nazwę tego serwisu. Okazuje się, że odpowiedź Tablica oznacza to samo co OLX.

Reklama podkreśla, że witryna zmienia tylko markę, a jej wygląd i zasady działania (darmowe zamieszczanie ogłoszeń lokalnych) pozostają takie same.

>>> Użytkownicy krytykują rebranding Tablica.pl na OLX.pl. Allegro: to tylko nazwa

Kampania, zaplanowana na dwa tygodnie, jest prowadzona w internecie (YouTube, serwisy VoD, WP, Onet, o2, GG, Wykop). Reklamy przygotowała agencja VML Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Koło fortuny” z Pijanowskim reklamuje zmianę Tablica.pl w OLX.pl (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olek
Ale żenująca reklama.
btw.Niezłe zawirowania w grupie allegro. Najpierw ubili ogłoszenia olx przekierowując cały ruch na stronę główną tablicy, a teraz z tablicy na olx. BRAWO !
8 9
odpowiedź
User
Szczepan D.
Kopiować trzeba z klasą a nie byle jak. Pomysł i egzekucja żenada. Allegro powinno być stać na bardziej kreatywną agencję?
8 9
odpowiedź