„Kolorowe tygodnie” w kampanii Rainbow Tours

Ruszyła kampania reklamowa Rainbow Tours pod hasłem „Kolorowe tygodnie”. W każdym tygodniu akcji, przygotowanej przez firmy Fat Baby i Bifri, promowany jest inny kierunek z wakacyjnej oferty biura podróży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W pierwszym tygodniu kampanii „Kolorowe tygodnie” reklamowana jest oferta grecka Rainbow Tours. W kolejnych promowane będą kierunki: arabski, hiszpańsko-portugalski i włoski.

W czasie akcji na poszczególne wczasy i wycieczki obowiązują specjalne ceny oraz rabaty sięgające 25 procent.

Kampania - zaplanowana do 26 kwietnia - obejmuje m.in. działania w internecie oraz plakaty w punktach sprzedaży Rainbow Tours.

grafika

Kreacją reklam zajęła się agencja Fat Baby, a planowaniem i zakupe mediów - dom mediowy Bifri.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu