„Komisarz Alex” stracił 600 tys. widzów, ale TVP1 i tak liderem rynku

Piątą serię „Komisarza Alexa” ogląda średnio 2,87 mln widzów, czyli o 590 tys. osób mniej niż rok temu śledziło jego trzeci sezon. Kryminalna produkcja daje Jedynce pozycję lidera całego rynku, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero czwarta.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Komisarz Alex” stracił 600 tys. widzów, ale TVP1 i tak liderem rynku
serial „Komisarz Alex”, fot. tvp

Średnia widownia czterech pierwszych odcinków piątej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.25, począwszy od 1 marca br.) wyniosła 2,87 mln osób. Przełożyło się to na 18,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.

Serial w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej trzeciej serii stracił 590 tys. widzów. Wówczas pierwsze cztery odcinki produkcji oglądało 3,46 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 21,13 oraz 13,57 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Komisarza Alex” TVP1 jest liderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN, która emituje wówczas „X Factor”, a jej udział wynosi 15,39 proc. Dalej plasuje się: TVP2 („The Voice of Poland”; 13,23 proc.) oraz Polsat (filmy fabularne; 10,26 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest tutaj TVN, drugie miejsce należy do Polsatu, a trzecie - do Dwójki.

Oglądalność „Komisarza Alexa” na tle konkurencji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami