SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kompania Piwowarska wybrała agencje PR

Kompania Piwowarska SA zakończyła proces przeglądu agencji PR dla marek ze swojego portfela trwający od stycznia br.

Po zapoznaniu się z doświadczeniami w zakresie Brand PR 10 czołowych agencji PR, postanowiono wybrać następujące agencje, którym zostaną powierzone projekty z zakresu brand PR w najbliższym czasie:

Tyskie i Lech – Ciszewski PR,
Żubr, Dębowe Mocne i Redd’s – 180 PR,
Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft i Peroni – Sensors.

Polskie doświadczenia z zakresu Brand PR są relatywnie niewielkie – powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej. – Mimo to uważam, że udało nam się wyłonić doskonałe agencje, z którymi chcemy wspólnie pracować na rzecz naszych marek piwa. Jestem przekonany, że Brand PR może stanowić doskonałe uzupełnienie innych form komunikacji marketingowej, wnoszące wartość dodaną w postaci zwiększonej wiarygodności przekazu”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska wybrała agencje PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl