SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Komu TVP przekaże pieniądze?

Ponad 100 instytucji otrzyma pieniądze z akcji 'Reklama Dzieciom'.

Dokonano podziału pieniędzy uzyskanych w ramach akcji „Reklama Dzieciom 2005”. Fundusze trafią do 109 stowarzyszeń, fundacji, ośrodków, domów dziecka i innych placówek, prowadzących działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci. 

Pieniądze zostały pozyskane przez Telewizję Polską z reklam emitowanych w Wigilię ubiegłego roku, w jedynym tego dnia bloku reklamowym. Dzięki reklamodawcom, w ramach XIII już edycji akcji uzyskano rekordowy dochód w wysokości 2 milionów 300 tysięcy złotych.

W 2005 roku do Telewizji Polskiej do akcji „Reklama Dzieciom” wpłynęło ponad 400 wniosków na łączną kwotę ok. 10 mln zł. Pomoc mogły otrzymać te placówki, które do końca grudnia 2005 roku złożyły prośby o wsparcie finansowe swojej działalności, bądź dla konkretnych dzieci.

Dofinansowania zostały przyznane na wsparcie projektów 109 stowarzyszeń, fundacji, ośrodków wychowawczych, domów dziecka i innych instytucji, które pomagają dzieciom. Dzięki pieniądzom z akcji sfinansowane zostaną min. przeszczepy, operacje ratujące życie, zakup sprzętu i urządzeń niezbędnych do życia, leczenie dzieci chorych i niepełnosprawnych, programy rehabilitacyjne, wyposażenie i przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych, pomoc psychopedagogiczną, warsztaty i zajęcia psychoterapii, hipoterapii, hydroterapii. Pomoc trafi także do rodzin, w których jest dwoje bądź więcej dzieci ciężko chorych, niepełnosprawnych oraz do rodziców samotnie wychowujących dzieci - podała TVP.

Już wkrótce pieniądze zostaną przekazane na konta obdarowanych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Komu TVP przekaże pieniądze?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl