Komu TVP przekaże pieniądze?

Ponad 100 instytucji otrzyma pieniądze z akcji 'Reklama Dzieciom'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dokonano podziału pieniędzy uzyskanych w ramach akcji „Reklama Dzieciom 2005”. Fundusze trafią do 109 stowarzyszeń, fundacji, ośrodków, domów dziecka i innych placówek, prowadzących działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci. 

Pieniądze zostały pozyskane przez Telewizję Polską z reklam emitowanych w Wigilię ubiegłego roku, w jedynym tego dnia bloku reklamowym. Dzięki reklamodawcom, w ramach XIII już edycji akcji uzyskano rekordowy dochód w wysokości 2 milionów 300 tysięcy złotych.

W 2005 roku do Telewizji Polskiej do akcji „Reklama Dzieciom” wpłynęło ponad 400 wniosków na łączną kwotę ok. 10 mln zł. Pomoc mogły otrzymać te placówki, które do końca grudnia 2005 roku złożyły prośby o wsparcie finansowe swojej działalności, bądź dla konkretnych dzieci.

Dofinansowania zostały przyznane na wsparcie projektów 109 stowarzyszeń, fundacji, ośrodków wychowawczych, domów dziecka i innych instytucji, które pomagają dzieciom. Dzięki pieniądzom z akcji sfinansowane zostaną min. przeszczepy, operacje ratujące życie, zakup sprzętu i urządzeń niezbędnych do życia, leczenie dzieci chorych i niepełnosprawnych, programy rehabilitacyjne, wyposażenie i przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych, pomoc psychopedagogiczną, warsztaty i zajęcia psychoterapii, hipoterapii, hydroterapii. Pomoc trafi także do rodzin, w których jest dwoje bądź więcej dzieci ciężko chorych, niepełnosprawnych oraz do rodziców samotnie wychowujących dzieci - podała TVP.

Już wkrótce pieniądze zostaną przekazane na konta obdarowanych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu