SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce i Rozum znikają z reklam Orange, w nowej kampanii dziecięce „All you need is love” (wideo)

Orange wystartował z kampanią promującą wprowadzoną właśnie usługę Orange Love. W głównym spocie wykorzystano przebój Beatlesów „All you need is love”. Reklamy z postaciami Serca i Rozumu na stałe znikają z działań reklamowych operatora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To była świetna koncepcja, ale już się nieco zużyła. Poza tym nie bardzo przystaje do naszej nowej strategii - wyjaśnia nam Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.

Article

Od piątku Orange Polska wprowadził do swojej oferty nowy pakiet Orange Love łączący dostęp do internetu przez światłowód z usługami telewizyjnymi i komórkowymi.

Wraz z nową ofertą Orange rozpoczął promującą ją kampanię reklamową, której głównym elementem jest telewizyjny spot. Jego najważniejszym przekazem jest więź pomiędzy dziećmi i dorosłymi, którą można utrzymać w różnych sytuacjach także dzięki nowoczesnym technologiom i internetowi.

Istotną rolę w nowej reklamie promującej markę Orange Love jest muzyka, a konkretnie hit grupy The Beatles „All you need is love”.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), kinach oraz na outdoorze. Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis (na podstawie koncepcji wykorzystanej przez Orange w Hiszpanii), za produkcję - Banana, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

W ciągu kilku ostatnich lat w kampaniach Orange (głównie Neostrady i FunPacku) występowali animowani bohaterowie Serce i Rozum. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, te postaci nie pojawią się już więcej w ATL-owych reklamach operatora.

Przyczynę zakończenia tej serii reklam wyjaśnia w rozmowie z nami Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska.

- Serce i Rozum to była świetna koncepcja, która przyniosła nam wiele korzyści - zaznacza Gaca. - Pamiętajmy jednak, że od debiutu tych reklam minęło już sporo czasu i ta kreacja w naturalny sposób się zużyła. Poza tym Serce i Rozum utrwalili się w pamięci widzów jako postaci promujące jedynie wybrane usługi Orange, głównie te związane z komórkami i w niektórych wypadkach, z treściami. Tymczasem nasza obecna strategia zakłada przedstawienie firmy jako kompleksowego dostawcę wielu przydatnych rozwiązań związanych nie tylko z łącznością komórkową. Stąd decyzja o zmianach dotyczących także komunikacji z odbiorcami - mówi Wirtualnemedia.pl wiceprezes Orange Polska.

Ostatnia szeroko zasięgowa kampania reklamowa firmy z udziałem Serca i Rozumu była prowadzona w połowie ub.r., promowano w niej Orange Światłowód. W reklamach operatora animowani bohaterowie pojawili się w połowie 2010 roku, autorem koncepcji marketingowej opartej na ich wizerunku jest agencja Publicis Poland.

Jesienią 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z Sercem i Rozumem otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards. Facebookowy fanpage bohaterów ma obecnie 2,12 mln użytkowników, nadal jest aktualizowany.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum znikają z reklam Orange, w nowej kampanii dziecięce „All you need is love” (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek Szpekowicz
Chyba już mogę to napisać bez narażania się na hejt: to były słabiutkie reklamy, rozumiem że musiały trafiać do tzw. statystycznego widza ale poziom był niebezpiecznie zaniżony. Żegnam bez żalu.
15 43
odpowiedź
User
marketer
wielka szkoda, to była pierwsza dobra reklam i dobry polski pomysł
43 15
odpowiedź
User
Tom
Reklamy za czasów TPSA były zabawne. Orange trochę dobił serce i rozum. Ostatnie spoty były bardzo słabe.
48 9
odpowiedź
User
takie pytanie
Co to za dzieciaki tam śpiewają? Jakiś działający chór dziecięcy czy ekipa skompletowana przez studio nagraniowe na potrzeby spotu?
21 8
odpowiedź
User
mijo
"... barszczyku nie będzie..." ta reklama najbardziej mi się podoba z udziałem Serca i Rozumu. Ale też Henio z reklam sieci Tesco był zajebisty.
27 8
odpowiedź