Najwięcej widzów, spośród odcinków trzeciego sezonu, zgromadził finałowy epizod (2,57 mln osób) – najmniej odcinek z 3 listopada - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TVN w trakcie emisji produkcji miała 16,51 proc. udziału w grupie 4+ oraz 21 proc. udziału w komercyjne grupie docelowej. Pozycja lidera z z 3,44 mln widzów i 25,19 proc. udziału w rynku przypadała TVP2 (emisja "Magazynu Ekspresu Reporterów"). Drugi z wynikiem 2,37 mln widzów i 17,36 proc. udziału był Polsat (filmy fabularne).
"39 i pół" śledziły głównie kobiety, mieszkańcy największych miast. Osoby legitymujące się wykształceniem średnim lub wyższym stanowiły blisko 50 proc. widowni. Wpływy cennikowe przy produkcji wyniosły 17,2 mln złotych.
Trzecia, wyemitowana właśnie seria "39 i pół", była ostatnią. TVN nie planuje kontynuacji produkcji.










