SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec serialu „Skazane”. 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam

Serial obyczajowy Polsatu „Skazane” oglądało średnio 1,27 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,24 mln zł.

Serial „Skazane” nadawany był w Polsacie w okresie od 8 września do 1 grudnia br., początkowo we wtorki o 21.35, a potem o 22.05. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,27 mln widzów przy udziale na poziomie 9,87 proc. w grupie 4+ i 12,55 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,64 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek serialu.

Widownia serialu „Skazane” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

08-09-2015

1 644 822

12,41%

13-10-2015

1 464 464

10,67%

27-10-2015

1 407 115

10,81%

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła w tym czasie TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł 19,97 proc. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne; 8,57 proc. udziału), a czwarty - TVN (gł. „Aż po sufit!”; 7,67 proc.).

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 562 669

19,97%

14,51%

Polsat - Skazane

1 266 333

9,87%

12,55%

TVP1

1 100 174

8,57%

8,99%

TVN

983 672

7,67%

9,70%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 19,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy, nie powstanie drugi sezon serialu „Skazane”, bo w pierwszym zaadaptowano już wszystkie scenariusze brytyjskiego pierwowzoru, czyli serialu „Prisoner’s Wives”. Telewizja Polsat poszukuje obecnie nowego projektu serialowego.

„Skazane” to opowieść o losach czterech kobiet: Sylwii, Monice, Oli oraz Annie, których najbliżsi siedzą w więzieniu. W rolach głównych wystąpiły m.in.: Monika Krzywkowska, Olga Bołądź, Paulina Gałązka, Beata Ścibakówna, Ireneusz Czop i Antoni Pawlicki. Producentami serialu były firmy Aktiv Media i Endemol Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 11,38 proc.

Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Skazane”. 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna W.
Najlepszy serial jaki oglądałam w ostatnich latach w polskiej TV. Jeśli któs nie widział, to oglądajjcie w Ipli. Naprawde warto!
odpowiedź
User
Marek
Komentarz u góry najlepiej pokazuje gusta polskich widzów. Ambitne seriale, jak Skazane czy Prokurator na TVP2 notują bardzo słabe wyniki i stacje nie chcą w nie inwestować. A z drugiej strony telenowele wciąż przyciągają wielokrotnie więcej widzów.
odpowiedź
User
jarek
to czy nie powstanie druga seria to nic pewnego, producent wysłał do Brytyjczyków zapytanie o zgodę na kontynuację z naszej strony, kto wie, może Polsat po uzyskaniu zgody nakręci kolejny sezon?
odpowiedź