Koniec serialu „Skazane”. 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam

Serial obyczajowy Polsatu „Skazane” oglądało średnio 1,27 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,24 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Koniec serialu „Skazane”. 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam

Serial „Skazane” nadawany był w Polsacie w okresie od 8 września do 1 grudnia br., początkowo we wtorki o 21.35, a potem o 22.05. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,27 mln widzów przy udziale na poziomie 9,87 proc. w grupie 4+ i 12,55 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,64 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek serialu.

Widownia serialu „Skazane” odcinek po odcinku

Polsat w paśmie nadawania nowego serialu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła w tym czasie TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł 19,97 proc. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne; 8,57 proc. udziału), a czwarty - TVN (gł. „Aż po sufit!”; 7,67 proc.).

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 19,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy, nie powstanie drugi sezon serialu „Skazane”, bo w pierwszym zaadaptowano już wszystkie scenariusze brytyjskiego pierwowzoru, czyli serialu „Prisoner’s Wives”. Telewizja Polsat poszukuje obecnie nowego projektu serialowego.

„Skazane” to opowieść o losach czterech kobiet: Sylwii, Monice, Oli oraz Annie, których najbliżsi siedzą w więzieniu. W rolach głównych wystąpiły m.in.: Monika Krzywkowska, Olga Bołądź, Paulina Gałązka, Beata Ścibakówna, Ireneusz Czop i Antoni Pawlicki. Producentami serialu były firmy Aktiv Media i Endemol Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przyjaciolki-stracily-210-tys-widzow-polsat-zarobil-19-mln-zl-z-reklam ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]