SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec „Temptation Island Polska”. Tylko 134 tys. widzów

Nowy randkowy program „Temptation Island Polska” oglądało 134 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Polsatfot. Polsat

Polsat nowy cotygodniowy bikini-reality „Temptation Island Polska” pokazywał w środy, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Przez pierwsze trzy tygodnie emisji cykl oglądać można było o godz. 21.10, a od 27 września produkcja nadawana była po 23.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków programu „Temptation Island Polska” wyniosła zaledwie 134 tys. widzów, co przełożyło się na 2,20 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 3,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 418 tys. osób w grupie 4+.

Tylko 101 tys. widzów w nowym paśmie

Pierwsze trzy odcinki produkcji pokazane o 20.05 obejrzało 230 tys. widzów (odpowiednio 2,11 proc., 3,26 proc. i 2,89 proc.). Z kolei kolejne dziewięć odcinków pokazanych w nowym paśmie miało 101 tys. widzów (2,29 proc., 3,12 proc. i 2,78 proc.).

W reality-show „Temptation Island Polska” bierze udział kilka par. Trafią one na tytułową „wyspę pokus”, aby poddać próbie swój związek. Na miejscu zostają rozdzieleni. Kobiety trafiają do jednej luksusowej willi, a mężczyźni do drugiej. Do kobiet dołączają single, a do mężczyzn - singielki.

Co kilka dni każdy z uczestników będących w związku ogląda nagrania swojego partnera. Może sprawdzić, czy są im wierni, czy może ulegli pokusie. Na koniec programu każda z osób musi zdecydować, czy pozostaje w dotychczasowym związku, rozpoczyna nowy, czy odchodzi z programu bez partnera.

Gospodarzem pierwszej polskiej edycji programu był Michał Figurski.

Polsat rezygnuje z „Temptation Island Polska”

Jak portal Wirtulnemedia.pl informował jako pierwszy, Telewizja Polsat nie planuje realizacji kolejnej edycji reality-show „Temptation Island Polska”. Powodem jest bardzo słaba oglądalność programu.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Koniec „Temptation Island Polska”. Tylko 134 tys. widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Finałowy odcinek z najniższą oglądalnością całej serii. Brawo! 😛
odpowiedź
User
Kot
To ma jakieś plusy. Możecie teraz zadzwonić do każdego widza i zapytać co było nie tak🤣taki focus
odpowiedź
User
X5
To chyba zasługa Kanału Zero, zabiera po prostu wszystkich widzów.
odpowiedź