SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsulting i audyt reklam internetowych w ofercie PRO Media House

Dom mediowy PRO Media House w ramach swojego działu DiGi Media Store wprowadza usługę polegającą na konsulting i audyt działań reklamowych w internecie.

Nowa usługa PRO Media House ma na celu dostarczenie reklamodawcom wytycznych i rekomendacji dotyczących e-marketingu w oparciu o analizę dotychczasowych działań reklamowych w internecie. Usługa jest skierowana głównie do firm, które do tej pory samodzielnie reklamowały się w sieci.

PRO Media House oferuje im audytu dotychczasowych działań reklamowych online, obejmujący m.in. weryfikację kanałów, formy i treści prowadzonych aktywności oraz analizę skuteczności stosowanych narzędzi. Firma przygotowuje na tej podstawie wnioski i rekomendacje na przyszłość, a także prowadzi szkolenia oraz workshop z udziałem każdego klienta.

Dołącz do dyskusji: Konsulting i audyt reklam internetowych w ofercie PRO Media House

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wajs
a jaka jest roznica miedzy nowymi usługami a świadczeniem dotyczasowych uslug przez dzial internetowy? czy planujac kampanie internetowe DiGi Media Store nie doradzalo swoim klientom i nie analizowala dotychczasowej aktywnosci?
odpowiedź
User
woo
hmmm, to mniej więcej to samo co oferuje każda agencja mediowa od jakichś 10 lat...
odpowiedź