SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci chcą większych telewizorów

Przekątna ekranu i jakość obrazu - to najważniejsze rzeczy dla potencjalnych nabywców telewizorów.

Konsumenci chcą większych telewizorów

Z badania przeprowadzonego przez firmę NPD Group wynika, że dla 77 proc. konsumentów planujących zakup nowego telewizora bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze odbiornika jest rozmiar ekranu. Swoje pieniądze chcą oni wydać na co najmniej 40-calowy telewizor, a dla 25 proc. ekran musi mieć przekątną co najmniej 50 cali.

Drugim najważniejszym czynnikiem okazała się natomiast wyższa rozdzielczość, na którą wskazało 71 proc. respondentów.

Z danych NPD Group wynika również, że w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku przeciętna cena płaskich telewizorów o przekątnej ekranu 40-42 cale wynosiła 838 dolarów, w porównaniu do 1.150 dolarów w analogicznym okresie roku ubiegłego. W tym samym czasie przeciętna cena odbiorników o przekątnej ekranu 50-52 cale spadła z 1.941 do 1.409 dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą większych telewizorów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl