Konsumenci stawiają na chmurę. 1,3 mld użytkowników w 2017 r.

Na koniec czerwca liczba osobistych subskrypcji w internetowych serwisach pozwalających na magazynowanie danych sięgnęła 75 proc. poziomu prognozowanego na cały bieżący rok.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej IHS iSuppli wynika, że po pierwszych sześciu miesiącach br. globalna liczba konsumentów korzystających z chmury sięgnęła ponad 375 milionów, czyli około 3/4 z przewidywanych 500 milionów na koniec grudnia.

Zdaniem analityków, w najbliższych latach popularność płatnych i darmowych serwisów oferujących możliwość przechowywania danych w chmurze będzie szybko rosła. W przyszłym roku liczba subskrypcji tego typu usług ma sięgnąć 625 milionów, a w roku 2017 - 1,3 miliarda.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej