SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kotlin promuje się w telewizji jako „numer jeden w Polsce” (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna ketchupu Kotlin (Maspex). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil i Mindshare.

Article

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot w humorystycznej konwencji. Bohaterowie testują, ile ketchupu może zmieścić się na różnych posiłkach.

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo w ramach akcji przygotowano konkurs w internecie na najlepsze mikołajowe grafiki. Do wygrania słuchawki, selfie sticki oraz zestawy produktów marki. Ponadto na portalu Durszlak.pl odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się własnymi przepisami.

Za kreację kampanii odpowiada Brasil, a za zakup mediów Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kotlin promuje się w telewizji jako „numer jeden w Polsce” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl