SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krajowy Zasób Nieruchomości szuka agencji public relations

Krajowy Zasób Nieruchomości zaprasza agencje do składania ofert na usługi public relations. Zastrzega, że miesięczny koszt współpracy nie może przekroczyć kwoty 5 tys. zł netto miesięcznie.

KZN na obecnym etapie postępowania chce na podstawie złożonych ofert ustalić wartość usługi polegającej na zapewnieniu wsparcia w zakresie działań z obszaru public relations, ze szczególnym naciskiem na media relations.

Współpraca będzie obejmować okres 2 miesięcy, KZN nie wyklucza jej przedłużenia.

Jednym  z  zadań wybranej potencjalnie agencji będzie utrzymywanie poprawnych stosunków z mediami poprzez utrzymywanie dobrej komunikacji KZN otaczającym go środowiskiem.

Zajmie się ona współpracą z mediami oraz przygotowywaniem komunikatów oraz notek prasowych, w tym możliwych do udostępnienia na stronach internetowych oraz w serwisach społecznościowych. Zadba o regularny kontakt z mediami  - będzie inicjować działania komunikacyjne: publikacje, wywiady, opracowywanie i dostarczanie wypowiedzi i odpowiedzi na zapytania dziennikarzy (z czasem reakcji w dni robocze w godzinach pracy maks. 1 godz., pozostałe godziny maks. 3 godz., weekendy 6 godz.).

Do jej obowiązków ma należeć też aktualizacja i zarządzanie treścią stron www wraz z ich rozwojem, bieżące zarządzanie treściami, analiza ruchu. Agencja ta zajmie się również współtworzeniem i wspieraniem działań contentowych oraz brandingowych, koordynacją wszelkich działań reklamowych, w tym z zakresu digital marketingu oraz przygotowywaniem materiałów  marketingowych, w tym na zlecenie instytucji nadzorującej i właściwego ministra. Będzie też wspierać KZN w negocjowaniu  warunków publikacji dodatkowych (artykułów sponsorowanych, działań reklamowych) oraz zajmie się zarządzaniem kryzysowym.

W pierwszym etapie postępowania KZN zweryfikuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i odrzuci oferty, które nie spełnią określonych wymagań. W drugim etapie, do którego zostaną zakwalifikowani tylko te agencje, które pomyślnie przejdą etap pierwszy firma dokona oceny ofert

Do 3 etapu zaproszone zostaną maksymalnie 3 agencje, które będą wówczas miały za zadanie przygotować propozycję strategii marketingowej dla KZN.

KZN zastrzega, że odrzucone zostaną wszystkie oferty, w których koszt miesięcznej obsługi przekroczy kwotę 5 tys. zł miesięcznie netto (bez VAT).

Dołącz do dyskusji: Krajowy Zasób Nieruchomości szuka agencji public relations

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Toz to tyle co ekspedientka w lidlu. Zróbcie rekrutacje w Żabce i zapytajcie czy ktoś by nie chciał wam PRu poprowadzić zamiast tracić czas na przetargi.
odpowiedź
User
hahaha
i to wszystko - łącznie ze stendbajem w łikendy - za pińć koła ?
odpowiedź
User
M
Dobrze, że napisali, że do kolejnego etapu przejdą max. 3 agencje. Ufff, ważna informacja dla tego tłumu, co się zleci, żeby zgarnąć ten zdrowy, rozwijający, prestiżowy projekt.
odpowiedź