„Krakowska parafraza” w znów kampanii piwa Żywiec

Ruszyła kolejna kampania piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) realizowana w Krakowie i okolicach oraz nawiązująca do tego regionu. Akcję, pod hasłem „Krakowska parafraza”, przygotowały i realizują firmy Just, Gong, MediaVest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Krakowska parafraza” w znów kampanii piwa Żywiec

Bohaterami kampanii jest para w tradycyjnych stronach z regionu krakowskiego, widniejąca na etykiecie piwa Żywiec od połowy XX wieku. W reklamach prowadzi zabawne dialogi nawiązujące do miejscowych symboli.

grafika

Pierwsza odsłona tej kampanii była prowadzona jesienią ub.r.

Obecna akcja obejmuje ponad 100 nośników outdoorowych w Krakowie i okolicach (m.in. billboardy, citylighty, wielkoformatowa siatka w centrum miasta, ekrany powitalne bankomatów), aktywności na Facebooku oraz materiały POS i specjalne opakowanie piwa Żywiec dostępne w sklepach w Małopolsce.

grafika

Kreacją kampanii i przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja Just, aktywności w internecie prowadzi agencja Gong, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style