Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami rozpoczęło kampanię zachęcającą podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację. Kampanię przygotowała agencja Brainbox.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)

W akcji wzięli udział: Robert Makłowicz, Maciej Musiał i piłkarz Marcin Wasilewski.

Bohaterami kampanii są psy z krakowskiego schroniska, które na czas akcji noszą takie samo imię lub pseudonim jak ambasadorowie KTOZ.

Każdy z trzech spotów opowiada o cechach charakteru psa, niemal identycznych z przypadającą mu znaną postacią. Podobieństwa kończą się wraz z puentą spotu, np. “Robert Makłowicz zbiera na jedzenie”, „Twardziel zbiera na lekarza”.

- Chcieliśmy zwrócić uwagę na sytuację psów w schroniskach i dlatego poprzez nadanie im imion ludzi z pierwszych stron gazet, uzyskać taki sam efekt jak w nagłówkach największych portali - tłumaczy Julia Chowaniec, która odpowiada za pomysł kampanii z ramienia agencji Brainbox.

Produkcją spotu również zajęła się agencja Brainbox, a zdjęcia do kampanii wykonała Agnieszka Wojtuń.

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami działa od 1990 roku i prowadzi krakowskie schronisko przy ulicy Rybnej. Przebywa w nim obecnie około 400 zwierząt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]