Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami rozpoczęło kampanię zachęcającą podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację. Kampanię przygotowała agencja Brainbox.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)

W akcji wzięli udział: Robert Makłowicz, Maciej Musiał i piłkarz Marcin Wasilewski.

Bohaterami kampanii są psy z krakowskiego schroniska, które na czas akcji noszą takie samo imię lub pseudonim jak ambasadorowie KTOZ.

Każdy z trzech spotów opowiada o cechach charakteru psa, niemal identycznych z przypadającą mu znaną postacią. Podobieństwa kończą się wraz z puentą spotu, np. “Robert Makłowicz zbiera na jedzenie”, „Twardziel zbiera na lekarza”.

- Chcieliśmy zwrócić uwagę na sytuację psów w schroniskach i dlatego poprzez nadanie im imion ludzi z pierwszych stron gazet, uzyskać taki sam efekt jak w nagłówkach największych portali - tłumaczy Julia Chowaniec, która odpowiada za pomysł kampanii z ramienia agencji Brainbox.

Produkcją spotu również zajęła się agencja Brainbox, a zdjęcia do kampanii wykonała Agnieszka Wojtuń.

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami działa od 1990 roku i prowadzi krakowskie schronisko przy ulicy Rybnej. Przebywa w nim obecnie około 400 zwierząt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię