Marka Krakus wprowadza nową platformę komunikacyjną, stworzoną przez agencję OK Human, która łączy humor z trafnymi insightami konsumenckimi. Centralną postacią platformy został Król Krakus – charyzmatyczny władca, który zmaga się z codziennymi wyzwaniami, zarówno państwowymi, jak i domowymi.

– Naszą specjalnością w OK Human jest budowanie komunikacji w oparciu o prawdziwe insighty. Współpraca z zespołem marketingu Animex pozwoliła nam stworzyć pełne uniwersum Krakusa, z charakterystycznym językiem i unikalnymi postaciami – mówi Agnieszka Klimczak, creative partner OK Human.
Król Krakus podbija świat
– Król Krakus to nowe otwarcie dla marki. Powstała dystynktywna, bardzo pojemna platforma komunikacyjna, oparta na trafnych insightach konsumenckich, które w połączeniu z humorem dają nam silne podwaliny pod wzmocnienie świadomości i wizerunku naszej marki.” – dodaje Łukasz Kwiatkowski, marketing manager marki Krakus.

Platforma obejmuje serię spotów telewizyjnych i digital, ukazujących zabawne perypetie bohaterów Królestwa Krakusa. W pierwszym z nich Król Krakus stawia czoła domowym wyzwaniom, natomiast kolejny nawiązuje do realiów kampanii prezydenckich.
Kampania 360 obejmuje kilkanaście spotów TVC i digital, które sukcesywnie odsłaniają kolejne perypetie szynkowego królestwa. Kampania obejmuje również działania VOD, digitalu, bumperach, BBS, materiałach statycznych oraz w działaniach social mediowych i shopperowych. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk, a produkcją zajęła się Papaya Films.











