SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kreatywne wyzwanie agencjom reklamowym

UNICEF i Clear Channel organizują konkurs na najlepszy projekt reklamy zewnętrznej. Patronem medialnym jest m.in. portal Wirtualnemedia.pl

Celem kampanii jest  wzmocnienie  świadomości związanej z epidemią HIV i AIDS wśród dzieci i młodzieży, gdyż obecnie ponad połowa nowych zakażeń dotyka osoby poniżej 25 roku życia.

Konkurs ma charakter otwarty dla agencji reklamowych z całego świata. Termin nadsyłania prac upływa 18 kwietnia 2005 roku. Zadanie polega na zaprojektowaniu plakatu kampanii edukacyjnej związanej z pracą UINCEF, dotyczącą kwestii HIV/AIDS. Zwycięski projekt będzie zrealizowany w sierpniu 2005 roku i umieszczony na nośnikach reklamowych Clear Channel w ponad 50 krajach na 5 kontynentach. Na zwycięzcę czeka również nagroda finansowa w wysokości 5000 dolarów. Koordynatorem konkursu w Polsce jest Clear Channel Poland.

"Ten konkurs to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie zarówno ze względu na skalę jaki i prestiż. Jest to niezwykła szansa również dla polskich twórców reklamy by zaistnieć na międzynarodowym gruncie. Praca na rzecz UNICEF i nagroda w postaci ekspozycji zwycięskiego plakatu w 50 krajach świata to wyróżnienie warte największego twórczego wysiłku. - twierdzi Kalina Janicka - prezes Clear Channel Poland. Wśród nadesłanych prac jury konkursu będzie szukało takiego projektu, który w sposób uniwersalny i skuteczny poinformuje światową publiczność o działaniach UNCIEF w zakresie walki z epidemią HIV/AIDS."

Jak podkreśla Ambasador Dobrej Woli UNICEF - aktor zaangażowany w działalność charytatywną Sir Roger Moore - "Problem HIV i AIDS dotyka już prawie dwa miliardy dzieci i młodzieży z całego świata. Wierzymy, że globalna  kampania reklamowa UNICEF i Clear Channel  przyczyni się w sposób znaczący do szerzenia świadomości o  chorobie HIV i AIDS wśród najmłodszych".

W Jury konkursu zasiadają: Lord Puttnam - przewodniczący brytyjskiego oddziału UNICEF,  Sir Roger Mooore - Ambasador Dobrej Woli UNICEF, Peter Sevel - dyrektor kreatywny UNICEF, Robert Campbell - przewodniczący brytyjskiego oddziału agencji reklamowej McCann-Erickson, Claire Beale - wydawca magazynu Campaign oraz Stevie Spring - dyrektor generalny oddziału Clear Channel UK.

Agencje zainteresowane konkursem mogą się zgłaszać poprzez stronę internetową: http://www.posterchallenge.com/

Partnerem konkursu jest SAR,
Patroni konkursu: Kreatura, Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Kreatywne wyzwanie agencjom reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl