SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Króliki w rządowej kampanii promują zdrowy styl życia dla większej dzietności (wideo)

Ruszyła kampania społeczna Ministerstwa Zdrowia promująca zdrowy styl życia. Bohaterami akcji, przygotowanej przez Propeller Film, są króliki.

Article

W spocie opisywany jest sposób królików na posiadanie licznego potomstwa. Jeden z bohaterów podkreśla, że te zwierzęta zdrowo jedzą, dużo się ruszają, nie stresują się niepotrzebnie oraz nie korzystają z używek.

- Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię - ojciec miał nas 63 - stwierdza narrator spotu. Klip jest utrzymany w pogodnej, idyllicznej stylistyce.

Przygotowaniem spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film. - Szukaliśmy jakiegoś ezopowego odniesienia, tak aby poprzez baśnie, zwierzęta móc trafić z przekazem do szerokiej grupy odbiorców - wyjaśnił Jakub Kubicki, współzałożyciel i producent wykonawcy w firmie, w rozmowie z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. - Seksualność jest otoczona różnymi tabu i trudno poruszać się w tym obszarze, tak aby nikogo nie urazić. Nie chcieliśmy robić filmu instruktażowego. Baliśmy się wulgarności. Króliki wydawały się dobrym rozwiązaniem tych dylematów. Jeżeli spot wywoła dyskusję, to dobrze. W ten sposób jest szansa, że temat zostanie dostrzeżony - dodał.

Spot jest głównym elementem kampanii finansowanej przez Ministerstwo Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016–2020. Działania obejmuję telewizję i radio. Akcja ma promować zdrowy styl życia w celach prokreacyjnych, jest skierowana głównie do osób w wieku 18-45 lat.

Budżet kampanii wynosi 2,7 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Króliki w rządowej kampanii promują zdrowy styl życia dla większej dzietności (wideo)

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Reklama realizacyjnie nie jest zła, choć jest celowo wymierzona w słowa papieża Franciszka: "Dobry katolik niekoniecznie musi rozmnażać się jak królik". Nawet to władza teraz zamierza kontestować. Należy postawić pytanie. Czy ważna jest ilość urodzonych dzieci, czy jakość ich wychowania i wykształcenia?
Najważniejsza jest bycie świadomy i odpowiedzialnym rodzicem, bo wówczas będziemy mięć światłe i mądre społeczeństwo.
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
"jest skierowana głównie do osób w wieku 18-45 lat"

To już ani Duda, ani Kaczyński, ani Pawłowicz się nie załapią, a niestety z prokreacją się nie popisali.
odpowiedź
User
wpadka
Króliki są znane z tego, że bez właściwego nadzoru rozmnażają się wsobnie. Innymi słowy - kampania zachęcająca do naśladowania królików, zachęca do związków kazirodczych.
odpowiedź