SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Króliki w rządowej kampanii promują zdrowy styl życia dla większej dzietności (wideo)

Ruszyła kampania społeczna Ministerstwa Zdrowia promująca zdrowy styl życia. Bohaterami akcji, przygotowanej przez Propeller Film, są króliki.

Article

W spocie opisywany jest sposób królików na posiadanie licznego potomstwa. Jeden z bohaterów podkreśla, że te zwierzęta zdrowo jedzą, dużo się ruszają, nie stresują się niepotrzebnie oraz nie korzystają z używek.

- Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię - ojciec miał nas 63 - stwierdza narrator spotu. Klip jest utrzymany w pogodnej, idyllicznej stylistyce.

Przygotowaniem spotu zajął się dom produkcyjny Propeller Film. - Szukaliśmy jakiegoś ezopowego odniesienia, tak aby poprzez baśnie, zwierzęta móc trafić z przekazem do szerokiej grupy odbiorców - wyjaśnił Jakub Kubicki, współzałożyciel i producent wykonawcy w firmie, w rozmowie z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. - Seksualność jest otoczona różnymi tabu i trudno poruszać się w tym obszarze, tak aby nikogo nie urazić. Nie chcieliśmy robić filmu instruktażowego. Baliśmy się wulgarności. Króliki wydawały się dobrym rozwiązaniem tych dylematów. Jeżeli spot wywoła dyskusję, to dobrze. W ten sposób jest szansa, że temat zostanie dostrzeżony - dodał.

Spot jest głównym elementem kampanii finansowanej przez Ministerstwo Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016–2020. Działania obejmuję telewizję i radio. Akcja ma promować zdrowy styl życia w celach prokreacyjnych, jest skierowana głównie do osób w wieku 18-45 lat.

Budżet kampanii wynosi 2,7 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Króliki w rządowej kampanii promują zdrowy styl życia dla większej dzietności (wideo)

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Reklama realizacyjnie nie jest zła, choć jest celowo wymierzona w słowa papieża Franciszka: "Dobry katolik niekoniecznie musi rozmnażać się jak królik". Nawet to władza teraz zamierza kontestować. Należy postawić pytanie. Czy ważna jest ilość urodzonych dzieci, czy jakość ich wychowania i wykształcenia?
Najważniejsza jest bycie świadomy i odpowiedzialnym rodzicem, bo wówczas będziemy mięć światłe i mądre społeczeństwo.
66 8
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
"jest skierowana głównie do osób w wieku 18-45 lat"

To już ani Duda, ani Kaczyński, ani Pawłowicz się nie załapią, a niestety z prokreacją się nie popisali.
45 10
odpowiedź
User
wpadka
Króliki są znane z tego, że bez właściwego nadzoru rozmnażają się wsobnie. Innymi słowy - kampania zachęcająca do naśladowania królików, zachęca do związków kazirodczych.
47 10
odpowiedź
User
Tyle...
Jest tak głupia, że trafi świetnie do odbiorców, do których jest kierowana.
Czyli jednak 500+ nie działa. Jest teraz jest skierowane jako pomoc dla dzieci, a nie dla poprawienia dzietności polaków, jak było na początku...
24 12
odpowiedź
User
Zobacz :)
https://youtu.be/V6QRlfvjUtw
11 10
odpowiedź