Zmiana emisji „Królowych przetrwania”. TVN7 robi miejsce na „Hotel Paradise”

Trzy ostatnie odcinki drugiego sezonu „Królowej przetrwania” będą emitowane w jednym tygodniu. Stacja przyspiesza emisję w związku ze startem 10. edycji „Hotelu Paradise”.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Zmiana emisji „Królowych przetrwania”. TVN7 robi miejsce na „Hotel Paradise”
mat.prasowe

W ostatnim tygodniu lutego TVN7 zakończy emisję drugiej serii “Królowej przetrwania” oraz rozpocznie 10. sezon ”Hotelu Paradise”. Od poniedziałku 24 lutego przez trzy dni z rzędu Siódemka będzie emitować o godz. 20.00 ostatnie odcinki reality show z udziałem celebrytek i influencerek. Finał “Królowej przetrwania” zostanie pokazany w środę 26 lutego.

W czwartek 27 lutego w tym samym paśmie w TVN7 ruszy najnowsza seria popularnego bikini reality show z nową prowadzącą – Edytą Zając.

To niejedyna zmiana w najnowszej edycji “Hotelu Paradise”. W formule pojawią się nowe elementy: Gra o władzę, Rajski Rewanż, mieszane Rajskie Rozdania i brak Rajskiej Wyroczni. Ponadto w nadchodzącym sezonie uczestnicy opuszczający hotelowy raj będą mieli ostatnią szansę, by wpłynąć na dalszy przebieg gry.

Najnowsza seria hitu Siódemki jest realizowana na filipińskiej wyspie Cebu. Program na zlecenie TVN7 produkuje Golden Media Polska. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Hotel Paradise TVN7 (@hotelparadise.tvn7)

Według danych Nielsena ostatnią edycję „Hotelu Paradise”, emitowaną od 26 sierpnia do 30 października 2024 roku w dni powszednie o 20.00, oglądało średnio 412 tys. widzów, co przełożyło się na 3,51 proc. udziałów TVN7 w telewizyjnym rynku w gronie wszystkich widzów, 5,26 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 5,24 proc. w przedziale 20-54.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu