SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kropka nad i” zyskała 210 tys. widzów. TVN24 wygrywa z TVP Info

W bieżącym roku „Kropkę nad i” ogląda średnio 653 tys. widzów, o 207 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest liderem oglądalności wśród stacji newsowych.

Monika Olejnik, fot. AKPAArticle

Magazyn „Kropka nad i” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 4 stycznia do 10 marca 2016 roku wyniosła 653 tys. osób. Przełożyło się to na 4,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym był odcinek pokazany 4 stycznia br. W tym odcinku gościem była prof. Jadwiga Staniszkis, a obejrzało go 951 tys. osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-01-2016

951 345

5,65%

14-01-2016

847 657

5,11%

22-02-2016

833 489

5,15%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 207 tys. widzów. Wówczas program śledziło bowiem 446 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,69 proc. oraz 2,07 proc. udziału.

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 jest liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Druga w tym czasie jest stacja TVP Info, której udział wynosi 3,76 proc (nadaje ona programy publicystyczne „Dziś wieczorem” i „Minęła dwudziesta”)., a trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,59 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Kropka nad i

653 266

4,05%

2,52%

TVP Info

606 637

3,76%

1,51%

Polsat News

94 897

0,59%

0,40%

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,44 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała 210 tys. widzów. TVN24 wygrywa z TVP Info

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
efekty dobrej zmiany cd...
odpowiedź
User
ida
A ja nie oglądam toksycznego propagandowego programu Olejnik. Precz z komuną!!!
odpowiedź
User
widz
A my oglądamy całą rodziną. SUPER PROGRAM.
odpowiedź