KRRiT chce zbadać społeczne koszty cyfryzacji radia w Polsce

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce poznać społeczne koszty cyfryzacji radia w Polsce. Szuka obecnie firmy, która na jej zlecenie przygotuje raport analityczny na ten temat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Analiza ma obejmować m.in. ocenę stanu wyposażenia gospodarstw domowych i samochodów w odbiorniki radiofoniczne AM i FM w wymiarze ilościowym i jakościowym oraz szacunkową ocenę tempa przyrostu liczby odbiorników cyfrowych w gospodarstwach domowych w perspektywie najbliższych 10 lat przy założeniu wymiany jednego odbiornika w pojedynczym gospodarstwie aż do uzyskania 50 proc. nasycenia. Ma też dostarczyć informacji na temat dynamiki kosztów zakupu (cen) odbiorników cyfrowych DAB+ w perspektywie najbliższych 10 lat, z uwzględnieniem preferencji odbiorców w zakresie tzw. odbiorników pierwszego wyboru oraz na temat dynamiki zmian łącznych nakładów gospodarstw domowych i użytkowników samochodów w perspektywie najbliższych 10 lat z podziałem na poszczególne lata.

Efektem współpracy z wybraną firmą ma być zobrazowanie łącznych, opartych na ocenach i analizach szacunkowych, kosztów wyposażenia w urządzenia do odbioru radiofonii cyfrowej DAB+ lub wymiany odbiorników analogowych na cyfrowe w gospodarstwach domowych i samochodach.

KRRiT chce mieć gotowy raport na koniec września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta