SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

KRRiT ogłasza przetarg na częstotliwość w Świnoujściu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła przetarg na rozszerzenie koncesji dla stacji radiowych, które chciałyby nadawać lokalne audycje na częstotliwości 89,2 MHz w Świnoujściu.

Article

Po wstępnej ocenie wniosków Rada postanowiła dopuścić do przetargu trzy spółki (w sumie cztery podmioty). Spółka Multimedia uczestniczy w przetargu z dwoma radiostacjami: RMF MAXXX Szczecin i Pomorze. Oprócz niej: Grupa Radiowa Agory (Radio Złote Przeboje w Wolinie) oraz Radio Eska (Eska Szczecin).

KRRiT wybierze zwycięzcę, kierując się wysokością zadeklarowanych opłat za koncesję. 

To już drugi przetarg na częstotliwości radiowe w tym roku, zorganizowany przez KRRiT. Pierwszy – ogłoszony w sierpniu – dotyczył częstotliwości 87,8 MHz w Gdańsku. Tutaj startowali nadawcy, chcący emitować program dla słuchaczy powyżej 50. roku życia. Konkurowało czterech oferentów: Grupa Radiowa Agory (walczyła o częstotliwość dla Radia Pogoda), Eurozet Radio (częstotliwość dla Radia Zet Gold), Radio Eska (częstotliwość dla Radia Gold) oraz Multimedia (RMF Nostalgia).

Ostatecznie przetarg wygrała Grupa Radiowa Agory, która zapłaciła 4,5 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: KRRiT ogłasza przetarg na częstotliwość w Świnoujściu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Niech zgadnę: po apelu o przejrzystość procedury wygra Agora z rewolucyjną koncepcją radia ,,Pogoda", po czym po roku ... dwóch przeniesie częstotliwość do Szczecina. Tak, jak dostała w Gdańsku oraz tak, jak zrobiła z radiem ,,Na fali" vel ,,Złotymi przebojami". Też mi trudna zagadka...
2 1
odpowiedź
User
Gość
Tu jest wniosek Agory na Radio Złote Przeboje (a nie Pogodę) nie mówione że im się będzie opłacać i dać kolejne 4,5 mln (jak za częstotliwośc w Gdańsku) muszą kalkulowac, żeby nie poszli z torbami. Swinoujscie jest małe.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing