KRRiT wybrała firmy, które przeprowadzą monitoring programów radiowych

"Let's Play! Karolina Dudek" i "SMD Research Spółka" wykonają na zlecenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji analizę programów radiowych.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła przetarg na monitoring programów radiowych. Zamówienie obejmowało sześć różnych monitoringów do których można było zgłaszać się łącznie lub do każdego z nich osobno. Dokonanie analizy obejmowało w pierwszej części sześć programów radiowych: Katolickie Radio Rodzina, Katolickie Radio Zamość, Radio Doxa, Radio EM, Radio Głos, Radio I. W ramach zamówienia wybrany podmiot ma dostarczyć pisemny raport z podsumowującymi wynikami.

Natomiast II część zamówienia obejmowała pięć programów radiowych – Katolickie Radio Podlasie, Radio Fara, Radio Rodzina Diecezji Kaliskiej, Radio Warszawa, Via – Katolickie Radio Rzeszów; III część - wykonanie analiz poprzez monitoring pięciu programów radiowych; Anty Radio 106,4 FM, Radio Malbork, Radio RSC, Radio Złote Przeboje w Wolinie, Złote Przeboje Puls 95,6 FM; IV część – analizę czterech programów radiowych: Radio Jutrzenka, Radio Akadera, Radio Pogoda 103,5 FM; Radio Pogoda 94,5 FM; V część - analizę poprzez monitoring siedmiu programów radiowych: Radio Pomorza i Kujaw (PiK); Radio Gdańsk, Radio Katowice, Radio Kielce, Radio Lublin, Radio Łódź, Radio Olsztyn oraz w części VI – sześciu programów radiowych: Radio Opole, Radio Poznań, Radio Rzeszów, Radio Wrocław, Radio dla Ciebie, Radio Zachód.

Do I, II, V VI części zamówienia - spośród nadesłanych ofert - wybrano SMD Research Spółka z siedzibą w Warszawie, która zaproponowała najniższą cenę za wykonanie usługi. Było to odpowiednio: 32 760 tys. złotych; 27,3 tys. złotych; 38 220 tys. złotych; oraz 32 760 tys. złotych.

Natomiast do III oraz IV części zamówienia zgłosiło się pięciu podwykonawców, spośród których wyłoniono firmę Let's Play! Karolina Dudek z siedzibą w Warszawie. Zaproponowała ona najniższą cenę - 21,5 tys. złotych za wykonanie zlecenia III i  17,2 tys. złotych za IV część.

Okres realizowania zamówienia to koniec czerwca 2020 roku. Jako kryterium wyboru oferty wskazano doświadczenie oraz cenę (w proporcji 40 do 60). Wcześniej nie przeprowadzano dialogu technicznego w tej sprawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK