SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Dworzyński: z Next do Fat Baby

Krzysztof Dworzyński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu obsługi klienta w Fat Baby. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający tej agencji - Cezary Antoń.

Krzysztof DworzyńskiKrzysztof Dworzyński

Dworzyński jest doświadczonym strategiem - na takim właśnie stanowisku pracował m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi, Change Integrated i PZL, a ostatnio w agencji Next będącej częścią domu mediowego Starcom MediaVest.

Szefowie Fat Baby postanowili oddać właśnie jemu ster działu obsługi klienta, by w ten sposób wzmocnić kompetencje agencji. - Potoczny standard tworzenia oddzielnego działu strategii sprawia, że strateg staje się oderwanym od rzeczywistości teoretykiem a account „forward managerem” nastawionym na realizację najbliższych celów. Uważamy, że account powinien być pierwszą osobą, która myśli strategicznie. Tylko wtedy agencja stanie się merytorycznym partnerem klienta - twierdzi Cezary Antoń.

Krzysztof Dworzyński jest wykładowcą AGH w ramach studiów podyplomowych ze strategicznej komunikacji marki oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Dworzyński: z Next do Fat Baby

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl