Krzysztof Hołowczyc wraca z reklamą klocków Breck

Firma Breck, producent klocków hamulcowych rozpoczęła kampanię reklamową promującą te produkty. Podobnie jak wiosną ub.r. pojawił się w niej kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Hołowczyc wraca z reklamą klocków Breck

Kampania reklamowa Breck poza emitowaniem 15 i 30 sekundowych spotów reklamowych w telewizji ogólnopolskiej i na kanałach tematycznych obejmie też emisję 8 sekundowych bilbordów sponsorskich. Działania prowadzone są również w internecie. Od kilkunastu dni aktywnie działa fanpage Brecka na Facebooku, a filmy promocyjne z udziałem Hołowczyca będą dostępne na Youtube oraz w VOD.

Marka wspiera dodatkowo Krzysztofa Hołowczyca w startach w najważniejszych imprez motoryzacyjnych oraz korzysta z rajdowego doświadczenia „Hołka” przy opracowywaniu specjalnych klocków hamulcowych dedykowanych autom wyczynowym.

grafika

Za kreacją działań promocyjnych stoi agencja GTO Group z Poznania, która już od ponad roku jest odpowiedzialna za wizerunek marki. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EasyMedia, natomiast produkcją zajął się Propeller Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero