"Wróć do domu z malinką" - Krzysztof Ibisz w nowej reklamie

“Dobrą malinkę można zrobić każdemu” – takiej porady udziela znany z wielu telewizyjnych programów Krzysztof Ibisz. Tymi, mogącymi budzić różne skojarzenia słowami, promuje nowe syropy marki SodaStream.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Wróć do domu z malinką" - Krzysztof Ibisz w nowej reklamie
fot. screen YouTube

SodaStream we współpracy z Krzysztofem Ibiszem przygotowała  krótki poradnik, który udowadnia jedno: dobrą malinkę można zrobić każdemu – bez zbędnego słodzenia, ale za to koniecznie z bąbelkami.

W ten sposób marka promuje nowe syropy o smaku malinowym. Dlaczego malina? Bo jak zaznacza marketer - to najchętniej wybierany smak syropów w Polsce – przez lata kojarzony z babciną spiżarnią i nostalgiczną słodyczą.

Marka - producent saturatorów do wody – proponuje teraz konsumentom świeże podejście do tego klasycznego smaku: lekkie, bąbelkowe i bez cukru. 

W spocie, który emitowany jest w internecie, m.in. na YouTube i w social mediach Krzysztof Ibisz opowiada o nowym syropie i pokazuje, jak przygotowuje wodę gazowana o smaku bąbelkowym. W pewnym momencie w kadrze pojawia się kobieta, która zdenerwowanym głosem wskazuje palcem na szyję Ibisza i pyta co to (chodzi o czerwony ślad). 

Spot kończy się słowami: “Chcesz zaskoczyć bliską osobę, ale nie wiesz jak? Wróć do domu z malinką!”. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka