Krzysztof Kobylarz dyrektorem marketingu i sprzedaży w Ivision.pl

Krzysztof Kobylarz objął funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w agencji interaktywnej Ivision.pl. Wcześniej pracował w Interii oraz prowadził agencję Kiki Media Production.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W Ivision.pl Kobylarz będzie tworzyć i wdrażać nową strategię marketingową agencji. Do jego zadań należeć będzie także nadzór nad zespołem sprzedażowym oraz opieka nad kluczowymi klientami Ivision.pl. Krzysztof Kobylarz z branżą reklamową związany jest od ponad 8 lat. Prowadził agencję Kiki Media Production oraz pracował w Interii, gdzie m.in. koordynował pracę zespołu media plannerów i współtworzył agencję Semahead.

Krzysztof Kobylarz jest absolwentem Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University w Nowym Sączu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu