Krzysztof Olszewski odpowiada za komunikację korporacyjną w Play

Od stycznia 2024 roku do zespołu Play dołączył Krzysztof Olszewski i objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej. Będzie też odpowiadał za biuro prasowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Olszewski odpowiada za komunikację korporacyjną w Play
Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski w Play będzie reprezentował firmę i doradzał w zakresie strategii komunikacji, relacji z mediami oraz sytuacji kryzysowych i kwestii reputacyjnych.

Pokieruje też zespołem biura prasowego operatora, który tworzą: Ewa Sankowska-Sieniek, Katarzyna Bonk, Krzysztof Sylwerski oraz Katarzyna Tajak-Pietrowska.

Nowy dyrektor w Play będzie raportować do Małgorzaty Zakrzewskiej – dyrektor pionu spraw korporacyjnych, członka Executive Committee (Komitetu Zarządzającego) Play oraz prezes Fundacji „Wolność Wyboru”.

Pion spraw korporacyjnych obejmuje obszary komunikacji korporacyjnej i public relations, relacji z mediami, public affairs, ESG oraz strategiczne partnerstwo Play z akademią kodowania 42 Warsaw.

Krzysztof Olszewski przeszedł z mBanku

W swojej karierze zawodowej był też PR managerem Open Finance. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing w Szkole Głównej Handlowej. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu