SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Krzysztof Sendecki przechodzi z TOK FM do Radia ZET

Dziennikarz sportowy Krzysztof Sendecki po dwóch latach pracy odchodzi z Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory). Od początku przyszłego roku będzie pracował w Radiu ZET.

Krzysztof Sendecki Article

Na Twitterze Krzysztof Sendecki zapowiedział, że w Radiu ZET od 2 stycznia będzie przygotowywał i prowadził serwisy sportowe.

Poprzednio przez dwa lata Sendecki pełnił podobną funkcję w Radiu TOK FM.

Wcześniej Krzysztof Sendecki przez 6,5 roku pracował w Orange Sport. Był tam reporterem, wydawcą i prowadzącym serwisów informacyjnych i innych programów oraz komentatorem meczów koszykarskich.

Ponadto krótko był związany z TVN Meteo Active, a w latach 2008-2009 pracował w TVP Sport, gdzie komentował mecze polskie ligi koszykówki mężczyzn i kobiet oraz był reporterem i wydawcą różnych programów.

Według danych Radio Track od września do listopada br. udział Radia ZET wyniósł 13,5 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Sendecki przechodzi z TOK FM do Radia ZET

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sportowiec
Ale to co odchodzi Mikołaj Kruk czy Jan Bajorek? Bo 3 od sportu to trochę dużo.
1 1
odpowiedź
User
Tomek radio
Odchodzi Mikołaj Kruk
2 1
odpowiedź
User
Sebastian
Pięknie. Najpierw z rmf fm a teraz ludzie z tok fm. Nie za dużo? Raczej nie. A jak on poradzi ? Się zobaczy
0 0
odpowiedź
User
słuchacz wnikliwy
Pięknie. Najpierw z rmf fm a teraz ludzie z tok fm. Nie za dużo? Raczej nie. A jak on poradzi ? Się zobaczy

Poradzi sobie, poradzi :-) Będzie tam najlepszy.
1 0
odpowiedź
User
Błażej
Nie dziwie się zarobki w Tok FM na poziomie 1500 zł na umowie śmieciowej. Kto wyżyje za taką pensje w Warszawie? Szkoda że Dyrektor Kamila C. dopieszcza tylko swoich Wydawców, są jej oczkiem w głowie.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing