Krzysztof Sobieszek: z NK.pl do ZenithOptimedia Group

Krzysztof Sobieszek obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznego w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio pracował w NK.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Sobieszek: z NK.pl do ZenithOptimedia Group
Krzysztof Sobieszek

Sobieszek jako dyrektor strategiczny ZenithOptimedia Group stanie na czele działu strategii utworzonego przez firmę w ub.r. Odpowiadał będzie za tworzenie i wdrażanie nowych produktów, narzędzi i technologii zapewniających stałą optymalizację skuteczności oferowanych rozwiązań, wsparcie dla zespołów klienckich brandów Zenith, Optimedia, Performics i Newcast w zakresie budowania i wdrażania strategii dla klientów oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji strategicznych, ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów i technologii. Jego bezpośrednią przełożoną będzie Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group.

Przez ostatnie 4,5 roku Krzysztof Sobieszek pracował w Naszej Klasie, właścicielu portalu NK.pl. Był w niej pełnomocnikiem zarządu ds. marketingu i danych, kierując działem badawczym Research.NK i działem hurtowni danych oraz odpowiadając za monetyzację danych. W październiku ub.r. spółka zlikwidowała dział Research.NK, rezygnując też z bezpośredniej sprzedaży reklam (więcej na ten temat).

Wcześniej Sobieszek pracował jako invention manager w Mindshare Polska. Ponadto w latach 2009-2012 był członkiem zarządu IAB Polska. Jest też autorem projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych oraz wykładowcą tematyki związanej z mediami cyfrowymi i marketingiem społecznościowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały