Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix

Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA, zdobył Grand Prix tegorocznej edycji CMO Awards, konkursu dla top managerów marketingu reklamodawców organizowanego przez Shortlist Consulting. Ogłoszono też zwycięzców i wyróżnionych w 7 kategoriach konkursu. Partnerem medialnym wydarzenia był portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rozdano nagrody CMO Awards. Krzysztof Ziewiec z BLIKA z Grand Prix

23 kwietnia w MOON w Warszawie odbyła się gala tegorocznej edycji CMO AWARDS, konkursu dla top managerów marketingu reklamodawców, organizowanego przez firmę doradczą Shortlist Consulting. Podczas wydarzenia wręczono wyróżnienia i nagrody w siedmiu kategoriach oraz Grand Prix.

W kategorii  Purpose Ambassador wyróżnienia kategorii odebrały: Katarzyna Sikorska z firmy Polski Lek, Monika Lipnicka z firmy Wtórpol, Paweł Łastowski z North oraz Anita Gwizdek z The Lorenz Bahlsen Snack World. Laureatką kategorii została Agnieszka Zamojska-Sroka z firmy Mobile Vikings. Patronem tej kategorii była kancelaria Dubois i Wspólnicy, a statuetki wręczył mec. Szymon Chmielewski. 

W kategorii Commerce Master wyróżnienia odebrały: Monika Sypek z Velvet Care oraz Patrycja Venulet z Domino’s Pizza. Laureatami kategorii zostali ex aequo Małgorzata Wierzbicka z Maczfit oraz Marcin Tobiasz z Exim Tours. 

Patronem tej kategorii, a zarazem partnerem medialnym CMO Awards jest redakcja Wirtualnemedia.pl, w imieniu której statuetki zwycięzcom wręczyła Ewa Świstuniuk, prezeska Wirtualnemedia.pl. 

Wyróżnienia w kategorii Creative Innovator otrzymali: Agnieszka Radawiec z OBI, Mateusz Lesiński z Adamed oraz Agnieszka Zamojska - Sroka z firmy Mobile Vikings. Laureatem kategorii Creative Innovator został Krzysztof Ziewiec z BLIKA. Patronem tej kategorii jest Polsat Media, w którego imieniu nagrody wręczał Łukasz Urbański, business development director. 

Wyróżnienia w kategorii Brand Guardian odebrali Katarzyna Sikorska z Polskiego Leku, Bartłomiej Piekło z Visy, Arkadiusz Gwizdek ze Skody oraz Agnieszka Radawiec z OBI. Laureatem tej kategorii został Krzysztof Ziewiec z  BLIKA. Nagrody w tej kategorii wręczyła Marta Macke, właścicielka i CEO Shortlist Consulting, która na tę okazję wykorzystując technologię hologramową Ledholo wcieliła się w dwie role: prowadzącej galę oraz wręczającej statuetki.  

W kategorii Digital Champion w imieniu No Fluff Jobs statuetki wręczał zeszłoroczny laureat CMO Awards w kategorii Creative Innovator - Lech Wikaryjczyk, szef marketingu portalu. Wyróżnienie w tej kategorii odebrała Marta Włodarczyk z Olimp Labs, a laureatkami zostały ex aequo Katarzyna Meissner z VeloBanku i Agnieszka Radawiec z OBI. 

W kategorii Omnichannel wyróżnienia otrzymały: Patrycja Venulet z Domino’s Pizza, Małgorzata Wierzbicka z Maczfit i Agnieszka Radawiec z OBI. Zwycięzcą w tej kategorii został Krzysztof Ziewiec z BLIKA. Nagrody wręczyła Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca agencją Starcom, która była patronem tej kategorii. 

Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience wręczyła wyróżnienie w kategorii Event Architect Magdalenie Drygalskiej i Michałowi Olkiewiczowi z Banku Pekao S.A. oraz statuetki laureatów Annie Czardybon-Szymańskiej z ING Hubs i ex aequo Sebastianowi Rucińskiemu z AB S.A.

Grand Prix dla Krzysztofa Ziewca

Laureatem Grand Prix tegorocznej edycji CMO Awards, top marketing managerem, który uzyskał największą liczbę głosów oddanych przez kilkudziesięciu marketerów został Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA, tegoroczny Omnichannel Leader, Brand Guardian i Creative Innovator. 

Laudację wygłosili Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe oraz Robert Nowakowski, partner w Spencer Stuart Executive Search.

- Projektowanie spójnych doświadczeń konsumentów, we wszystkich punktach styku. Dogłębne zrozumienie potrzeb różnych, często bardzo odległych grup odbiorców. Przybliżanie użytkownikom innowacyjnych rozwiązań technologicznych w przyjazny, użyteczny i kreatywny sposób - powiedział Robert Nowakowski. 

Piotr Piętka dodał: - Odwaga, nieustępliwość i konsekwencja w podbijaniu kolejnych rynków. I co najważniejsze koncentracja na wzroście biznesu, wzroście znajomości i zaufania do marki, która nas stale zaskakuje i jest nie do zatrzymania w dynamicznym rozwoju. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style