Księgowy i ogrodnik w kampanii Netii dla małych i średnich firm

Rozpoczęła się radiowa kampania reklamowa oferty Netii dla małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Radiowe spoty Netii reklamują taryfę Firma 6.0, w ramach której za 79 zł netto miesięcznie dostępne są nielimitowane połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce, USA i Kanadzie oraz do sieci stacjonarnych w całej Unii Europejskiej. Obie reklamy są utrzymane w humorystycznej, poetyckiej konwencji.

Spoty do 4 kwietnia emitowane będą na antenie RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Radia PIN oraz Trójki. Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, a zakupem mediów - dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii