Kto korzysta z bankowości online?

W ubiegłym roku z bankowości internetowej korzystało 38 procentamerykańskich internautów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wśród najpopularniejszych czynności internetowych bankowośćonline znalazła się na piątym miejscu, ustępując pola tylkokorzystaniu z poczty e-mail (96 procent), przeglądaniu stron (71procent), szukaniu newsów (60 procent) i szukaniu informacji oproduktach (43 procent) - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie USC Annenberg School Center forthe Digital Future.

Za to mniej popularne okazało się korzystanie z komunikatorówinternetowych (37 procent), granie w gry online (35 procent) orazszukanie humorystycznych treści (25 procent).

Jeszcze wyższy wskaźnik uczestnictwa w bankowości onlinepokazało badanie Pew Internet & American Life Project', zktórego wynika, że we wrześniu zeszłego roku korzystało z niej 53procent internautów z USA.

Internetowa bankowość jest szczególnie popularna wśródAmerykanów z wysokimi zarobkami. Korzysta z niej 69 procentdorosłych internautów zarabiających rocznie powyżej 100 tysięcydolarów. W przypadku badanych z zarobkami między 60 a 100 tysięcydolarów wskaźnik ten wyniósł 56 procent, między 40 a 60 tysięcydolarów 42 procent, miedzy 25 a 40 tysięcy dolarów 33 procent, aponiżej 25 tysięcy dolarów już tylko 19 procent.

Z kolei badanie Gartnera pokazuje, że wiele banków widzipotrzebę rozszerzenia swojej internetowej oferty jako sposób naprzyciągnięcie szerszej grupy konsumentów. Do 2012 roku 3/4badanych banków planuje zastosowanie na swoich witrynachtechnologii Web 2.0, jak również poprzez serwisy społecznościowetakie jak MySpace czy Facebook.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu