SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

Zakończony właśnie jesienny sezon „Kuby Wojewódzkiego” oglądało o 140 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja TVN w czasie emisji talk-show pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku. Wpływy reklamowe wzrosły do 22 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

15. edycja talk-show „Kuba Wojewódzki” nadawana była we wtorki o 21.30 w okresie od 3 września br. do 10 grudnia br. Jej średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 16,35 proc. udziału w grupie 4+ i 20,10 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Program jesienią tego roku cieszył się o 140 tys. widzów mniejszą oglądalnością niż rok wcześniej. Nadawana wówczas 13. seria talk-show gromadziła średnio 1,58 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,94 proc. i 23,36 proc. (więcej na ten temat). Z kolei 14. edycję, którą można było śledzić wiosną br., oglądało 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,39 proc. i 23,71 proc. (dowiedz się więcej).

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-03

1 586 207

19,92%

22,82%

2013-09-10

1 453 206

16,79%

22,58%

2013-09-17

1 583 034

17,54%

23,50%

2013-09-24

1 199 012

13,88%

18,13%

2013-10-01

1 370 203

16,10%

20,58%

2013-10-08

1 443 556

17,25%

21,25%

2013-10-15

1 304 074

13,41%

16,25%

2013-10-22

1 538 675

18,21%

22,71%

2013-10-29

1 406 806

17,37%

21,68%

2013-11-05

1 598 861

18,37%

19,84%

2013-11-12

1 562 778

17,62%

20,30%

2013-11-19

1 417 817

15,39%

17,73%

2013-11-26

1 397 128

15,61%

19,74%

2013-12-03

1 273 426

13,75%

16,77%

2013-12-10

1 399 500

15,09%

18,38%

średnia

1 435 725

16,35%

20,10%


Telewizja TVN w czasie emisji „Kuby Wojewódzkiego” pozostała zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji z wynikiem 11,86 proc. znalazła się TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (10,72 proc.; filmy fabularne, mecze piłki nożnej) i Polsat (8,60 proc.; gł. seriale „Kości” oraz „Zdrady”). Natomiast w grupie komercyjnej TVN także był liderem z jeszcze większą przewagą nad drugim Polsatem.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN – KW

1 435 725

16,35%

20,10%

TVP2

1 039 194

11,86%

7,72%

TVP1

939 205

10,72%

9,69%

Polsat

753 820

8,60%

9,84%

 

Wpływy reklamowe z 15 odcinków jesiennej serii programu wyniosły 22,3 mln zł. Nadawana w analogicznym okresie ub.r. 13. edycja przyniosła z reklam 19,6 mln zł, ale miała dwa odcinka mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format oglądać można również w serwisie tvnplayer.pl. W tym sezonie po raz pierwszy poza pełnym odcinkiem w internecie był dostępny ciąg dalszy rozmowy, nie pokazywany już na antenie TVN (więcej na ten temat).

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. „Kuba Wojewódzki” jest w naszym top 10 oglądanych pozycji TVN Player. Jeśli chodzi o „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy” to pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Chcielibyśmy kontynuować tę formułę - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.

Kolejna seria talk-show Kuby Wojewódzkiego pojawi się w TVN wiosną 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
Uwielbiam program Kuby Wojewódzkiego.Czekam na następną serię.
odpowiedź
User
a
Uwielbiam program Kuby Wojewódzkiego.Czekam na następną serię.
odpowiedź
User
asd
Jak się zaprasza czasami tak znamienitych gości, to nic dziwnego, że widownia spada.
odpowiedź