SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 300 tys. widzów, ale jest liderem

Program „Kuba Wojewódzki” jesienią br. miał 300 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego w czasie emisji show udało się TVN utrzymać pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,6 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Średnia oglądalność 13. serii „Kuby Wojewódzkiego” (emitowanej w okresie od 4 września do 27 listopada br. we wtorki o 22.30) wyniosła 1,58 mln widzów. Przełożyło się to na 18,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 23,36 proc. w grupie komercyjnej 16- 49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Widownia zakończonej właśnie edycji była niższa o 300 tys. osób niż tej emitowanej w analogicznym okresie ub.r. 11. serii programu. „Kubę Wojewódzkiego” śledziło wtedy bowiem średnio 1,88 mln osób, co dawało stacji odpowiednio 21,99 proc. i 25,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

Telewizja TVN w czasie emisji „Kuby Wojewódzkiego” była liderem rynku telewizyjnego. Na drugiej pozycji z wynikiem 14,68 proc. znalazł się Polsat, emitujący wówczas „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (14,00 proc., „Magazyn Ekspresu Reporterów” oraz dokumenty z cyklu „ Świat bez fikcji” ), a czwarta była TVP1 (6,06 proc., „Na pierwszym planie” oraz filmy fabularne). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga TVN tu była jeszcze większa.

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN-Kuba Wojewódzki157766518,94%23,36%
Polsat122221514,68%16,36%
TVP2116573114,00%9,59%
TVP15046546,06%4,89%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków jesiennej serii programu były wyższe niż rok temu i wyniosły 19,6 mln zł. Nadawana w analogicznym okresie ub.r. 11. edycja przyniosła z reklam 16,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format oglądać można również w serwisie tvnplayer.pl. Suma wyświetleń online odcinków „Kuby Wojewódzkiego” w okresie od 1 września do 28 listopada br. (do godz. 14.00) wyniosła 3 099 277.

Kolejna seria talk-show pojawi się w TVN wiosną 2013 roku.


fot. Wojciech Kurczewski/TVN

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 300 tys. widzów, ale jest liderem

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cracovia
1,5 miliona idiotów na 30 milionowy kraj, to w sumie nie najgorzej.
odpowiedź
User
Varsovia
Każdy czasami lubi popatrzeć na głupka
odpowiedź
User
Donald amber Bąk
Ludzie lubią patrzeć na kogos głupszego od siebie
odpowiedź
User
rg
Kubus najlepiej zniknij...
odpowiedź
User
hallo
co za durne badania. Liderem o 22.30 jest Magazyn Ekspresu Reporterów TVP2 i tak dopiero ok 22.35, pod koniec tego programu ludzie przełączają się na tvn. kto robi te durne badania?
odpowiedź