SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuba Wojewódzki z głosami Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha reklamuje Oranżadę Hellena (wideo)

Firma Colian rozpoczęła nową kampanię reklamową Oranżady Hellena. Podobnie jak rok temu w spotach występuje Kuba Wojewódzki. Dodatkowo towarzyszą mu głosy Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha. Autorami kampanii są Brandman, Mediabrands Studios (IPG Mediabrands) oraz Kolterman Media Communications.

Article

W poniedziałek wystartowała nowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterem akcji po raz kolejny został Kuba Wojewódzki.

W ramach prowadzonych działań w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowane są rotacyjnie trzy spoty - „Wakacyjny Polak”, „Badania” i „NAJsiatkówka”. W pierwszym oprócz wizerunku Kuby Wojewódzkiego wykorzystano głos Krystyny Czubówny, która m.in. opisuje typowo polskie sposoby spędzania wolnego czasu oraz to, w czym jako urlopowicze Polacy są najlepsi. Słowno-językowe zabawy nawiązują do prowadzonego obecnie ogólnopolskiego konkursu konsumenckiego „Najkonkurs! Wygraj wakacje z Oranżadą!”.

Głos Krystyny Czubówny słychać także w drugim spocie zatytułowanym „Badania”. Tym razem Czubówna mówi o potencjalnych wynikach badań społecznych, z których wynikałoby, że Polacy w wielu dziedzinach są „naj”. W reklamie podkreślane są pozytywne cechy.

Trzeci spot marki - „NAJsiatkówka” - związany jest ze wsparciem marki podczas organizowanych w Polsce w lipcu tego roku mistrzostw Europy w siatkówce. W tej odsłonie kampanii Kubie Wojewódzkiemu towarzyszy głos komentatora sportowego Tomasza Zimocha. Dziennikarz zachęca Polaków do kibicowania biało-czerwonym i podkreśla, że w dopingu nie mamy sobie równych.

Jak podaje firma Colian, w tegorocznej kampanii marki kluczowe są: silny branding kolorystyczny, bohater - Kuba Wojewódzki znany z ubiegłorocznych spotów reklamowych, znane i lubiane głosy oraz utrzymana wyrazista konwencja spotów. To elementy mają wzmacniać wizerunek Oranżady Hellena, jako spontanicznej, rozrywkowej i łączącej pokolenia marki.

Wprowadzona w tym roku platforma komunikacyjna „Autentycznie NAJ” jest rozszerzeniem pozycjonowania marki zgodnie z hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, promującym nowoczesny patriotyzm ekonomiczny i zachęcającym do pozytywnej dumy z bycia Polakiem.

Za kreację i produkcję spotów odpowiadają: agencja reklamowa Brandman oraz dom produkcyjny In Vitro Films. Wyreżyserował je Bartek Cierlica. Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki z głosami Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha reklamuje Oranżadę Hellena (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
y
antyreklama
19 9
odpowiedź
User
james
Będę się czepiał: niby polskie, niby naj, a w tle leci jakaś zagraniczna piosenka - trochę konsekwencji brakuje. Sam pomysł, taki nijaki.
22 8
odpowiedź
User
Kupa Wojewódzki
Kupa Wojewódzki nadaje się tylko do reklamowania stolca.
15 17
odpowiedź
User
ja
Spontaniczność i rozrywka ma mi się z oranżadą kojarzyć? Reklamowaną przez 53 latka?
19 8
odpowiedź
User
dop
Dlatego przestałem ją kupować. Preferuję polskie produkty ale przy reklamie z Wojewódzkim to bardzo dziękuję. Trzeba się szanować
18 8
odpowiedź