SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuba Wojewódzki z mniejszą widownią, ale liderem rynku

Talk-show “Kuba Wojewódzki” tej jesieni stracił widzów względem jesieni ub.r., ale utrzymał pozycję zdecydowanego lidera pasma. Zakończona właśnie seria zarobiła dla TVN 16,3 mln zł, czyli więcej niż ta emitowana rok wcześniej.

Średnia oglądalność 9. serii “Kuby Wojewódzkiego” wyniosła 1,8 mln widzów, zaś udział stacji wyniósł 20,07 proc. w grupie 4+ i 23,57 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Widownia zakończonej właśnie edycji była niższa niż emitowanej w analogicznym okresie 7. serii programu  – show śledziło wtedy bowiem średnio 2,07 mln  osób, co dawało stacji odpowiednio 22,86 proc. i 25,10 proc. udziału Z kolei wiosną br. program miał średnio 1,78 mln widzów, a udziały wynosiły 19,47 proc. i 21,74 proc.

W paśmie emisji programu stacja utrzymała pozycję lidera zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49. Drugie miejsce wśród wszystkich widzów zajęła TVP 2 z udziałem na poziomie 17,74 proc., która emitowała wtedy “Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne w cyklu “Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”. Dalej znalazły się: Polsat (14,26 proc.; “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”) i TVP 1 (11,39 proc.; filmy, serial “W słusznej sprawie”)

Z danych telemetrycznych wynika, że show Kuby Wojewódzkiego śledziły głównie kobiety, osoby w wieku od 25. do 59. lat, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 15 odcinków jesiennej serii programu wyniosły 16,3 mln zł. Rok wcześniej TVN na talk-show zarobił 12,7 mln zł – tamta edycja miała o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejny sezon programu Kuby Wojewódzkiego ma się pojawić na antenie stacji wiosną 2011 roku.


Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
07-09-20101 702 07221,03%23,78%
14-09-20101 570 42218,74%22,83%
21-09-20101 445 74717,74%21,49%
28-09-20101 950 95720,75%24,49%
05-10-20101 542 17916,95%18,69%
12-10-20101 883 86120,31%24,06%
19-10-20101 978 08721,20%26,75%
26-10-20101 973 19321,78%25,80%
02-11-20101 791 43721,65%24,06%
09-11-20101 628 70918,10%21,66%
16-11-20101 813 12719,46%21,92%
23-11-20101 858 76219,10%23,95%
30-11-20101 729 46519,01%21,05%
07-12-20102 224 70024,42%27,61%
14-12-20101 928 74720,67%24,89%
Średnia1 801 83820,07%23,57%


Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN – Kuba Wojewódzki1 801 83820,07%23,57%
TVP 21 596 26417,74%13,12%
Polsat1 282 93214,26%16,84%
TVP 11 024 59811,39%10,38%


Profil widowni talk-show

 ADH %AFF
PłećMężczyźni38,02%79
Kobiety61,98%120
Wiek 4-91,13%19
 10-151,69%24
16 - 194,26%74
20 - 245,43%66
25 - 2910,31%116
30 - 3411,80%145
35 - 3911,90%168
40 - 449,05%140
45 - 497,35%103
50 - 548,33%101
55 - 5910,13%134
60+18,61%95
Wlk. miastaWieś24,95%64
< 50 tys.23,37%97
50-100 tys.11,39%133
100-200 tys.9,81%123
> 200 tys.30,47%150
ZawódTop management13,42%173
Pracownicy średniego szczebla23,66%163
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,98%94
Emeryci24,97%100
Inni18,97%58
WykształceniePodstawowe39,60%86
Średnie39,73%134
Wyższe17,86%156
Inne2,82%22


 

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki z mniejszą widownią, ale liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
najchętniej oglądany program to ten z 7 grundia z Edytą Górniak i Kamilem Bednarkiem ;)
odpowiedź
User
iki
super program.Głosuję na Kubę w Telekamerach.Niech wygra.
odpowiedź
User
andyd
Kuba jest super,też na niego głosuję
odpowiedź