SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kubełek Classic powraca

6 września 2005 r. we wszystkich restauracjach KFC ruszyła nowa promocja Kubełka Classic.

Popularny "Kubełek Classic" pełny różnych kawałków kurczaka powraca do oferty KFC. W skład kubełka wchodzi 10 różnych kawałków kurczaka (2 kawałki kurczaka, 4 pikantne skrzydełka Hot Wings oraz 4 polędwiczki, tzw. Stripsy). Dla wygody Klienta porcje ułożone zostały osobno w oddzielnych częściach kubełka. Całość uzupełniają dwie porcje frytek. Cena promocyjnego zestawu wynosi 19,99 PLN, co daje oszczędność 30%, gdyby wszystkie składniki kupować osobno.

Wraz z promocją "Kubełek Classic" rozpoczyna się drugi etap kampanii wizerunkowej KFC rozpoczętej w marcu br. Jej celem jest wzmocnienie i budowanie świadomości marki wśród klientów oraz wsparcie sprzedaży w restauracjach. Znane już z telewizji "samopolecające się" kurczaki znowu pojawią się w 15 i 30-sekundowych spotach reklamowych. Będą zachęcały do zakupu nowego zestawu promocyjnego oraz informowały o głównych atutach mięsa drobiowego oferowanego przez sieć restauracji KFC. Reklama ma podkreślić, że kurczaki z KFC są zawsze świeże, niemielone, niemrożone i o unikalnym smaku nadawanym przez oryginalną panierkę (KFC Original Recipe).

Spoty telewizyjne będą emitowane przez cztery tygodnie w stacjach Polsat, TVN4 i TVN7. Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS dystrybuowane na zewnątrz i wewnątrz restauracji (bannery, ulotki, naklejki, wkładki do menu, plakaty, placematy).

Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kubełek Classic powraca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl