Kubuś Scool: Czy masz sposób na owoce do szkoły?

Pod hasłem "Czy masz sposób na owoce do szkoły?" przebiega kampaniareklamowa Kubusia Scool. Akcja jest prowadzona w telewizji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie kampania reklamowa napoju KubuśScool podkreśla, że dostarcza on dzieciom codzienną porcjęowoców, a przy tym nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.Spot pod hasłem "Czy masz sposób na owoce do szkoły?" pokazujecodzienny świat dziecka, które każdego dnia dzieli czas pomiędzyszkolne obowiązki i swoje własne pasje. Przekaz jest skierowanyprzede wszystkim do rodziców.

Akcja od początku września jest prowadzona w TVP, Polsacie, TV4,TVN, TVN7 oraz stacjach tematycznych z pakietu At Media Women(oprócz muzycznych). Kreację kampanii przygotowała agencjaSaatchi & Saatchi Communications, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithMedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję